بازدید عضو شورای اسلامی شهر تهران از پروژه‌های در حال اجرای منطقه۹
بازدید عضو شورای اسلامی شهر تهران از پروژه‌های در حال اجرای منطقه۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ طی بازدید میدانی که با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ روند اجرایی برخی از  پروژه‌های احداثی این منطقه از جمله؛ مخزن دوقلوی بتنی ذخیره آب بوستان کوثر، اتصال شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) به میدان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ طی بازدید میدانی که با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ روند اجرایی برخی از  پروژه‌های احداثی این منطقه از جمله؛ مخزن دوقلوی بتنی ذخیره آب بوستان کوثر، اتصال شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) به میدان فتح، مسقف‌سازی پایانه تاکسیرانی قدرت پاکی، ترمیم و بهسازی شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان شمشیری و یادمان شهدای بوستان کوکب مورد بررسی قرار گرفت.

پنجاه و چهارمین ملاقات مردمی منطقه۹ برگزار شد

جعفر شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ در پنجاه و چهارمین ملاقات مردمی به مشکلات شهروندان غرب تهران رسیدگی کرد.
در چهارمین روز از دی ماه سال جاری، جعفر شربیانی با حضور در منطقه۹ به صورت چهره به چهره با شهروندان دیدار و به مطالبات آنها رسیدگی کرد. پنجاه و چهارمین ملاقات مردمی در حالی برگزار شد که در آن به موضوعات مرتبط با  شهرسازی رسیدگی شد و در چارچوب ضوابط دستورات لازم صادر شد.

لازم به ذکر است پنجاه و چهارمین جلسه ملاقات مردمی منطقه۹ با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه۹، معاون شهرسازی و معماری، مدیران اداره حراست، بازرسی، روابط عمومی، تکریم و نماینده یگان حفاظت برگزار شد.

دیدار عضو شورای اسلامی شهر تهران با خانواده معظم شهید محمد آجورلو

جعفر شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ و مدیران شهری در راستای تکریم از مقام شامخ شهداء و خانواده های معظم این عزیزان، ضمن حضور در منزل خانواده گرانقدر «شهید محمد آجورلو» با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

جعفر شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در این دیدار صمیمانه گفت: دلجویی از خانواده معظم شهیدان به خصوص پدران و مادران شهداء امری ضروری است، چرا که تکریم این بزرگواران به منزله پاسداشت جانفشانی و از خودگذشتگی های متمادی آنها در این سالهاست که با فدا کردن فرزندان خود برای عزت و استقلال میهن عزیز اسلامی گامی بزرگ برداشته‌اند.

همچنین سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ در این دیدار عنوان کرد: برکت خون شهدای والامقام ایران اسلامی، پشتوانه خدمت و موفقیت بوده و خدمت به خانواده شهدا افتخار مجموعه شهری است.

لازم به ذکر است در این دیدار که با هماهنگی اداره ایثارگران منطقه۹ در راستای تکریم و تجلیل خانوده شهداء صورت گرفت؛ جعفر شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران پای صحبت خانواده شهید گرانقدر محمدآجورلو نشست و نسبت به درخواست های آنها دستور پیگیری و رسیدگی داد و در پایان نیز از خانواده این شهید معظم تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/