ایجاد بازارهای محلی با هدف کاهش ترافیک در هسته مرکزی ارومیه
ایجاد بازارهای محلی با هدف کاهش ترافیک در هسته مرکزی ارومیه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مرتضی منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌نشانان نمود ایثار و ازخودگذشتگی در مواقع خطر هستند و نام‌گذاری و بزرگداشت یک روز از سال برای گرامیداشت مقام «آتش‌نشان» کمترین اقدامی است که می‌توان در راستای فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های آن‌ها انجام داد. وی با اشاره به ضرورت ساماندهی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مرتضی منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌نشانان نمود ایثار و ازخودگذشتگی در مواقع خطر هستند و نام‌گذاری و بزرگداشت یک روز از سال برای گرامیداشت مقام «آتش‌نشان» کمترین اقدامی است که می‌توان در راستای فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های آن‌ها انجام داد.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده افزود: اداره صمت اقدامات لازم را در راستای ایجاد و راه‌اندازی شهرک‌های صنفی خارج از شهر و مورد تأیید دستگاه‌های ذی‌ربط، در راستای انتقال و ساماندهی این صنوف انجام داده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اهمیت فعال کردن کارگروه ساماندهی مشاغل شهری، خاطرنشان کرد: اداره صمت همکاری‌های لازم را در راستای ایجاد و راه‌اندازی بازارهای محلی و اجرای قانون بهبود محیط‌زیست انجام داده است که نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی در هسته مرکزی شهر دارد.

منافی گفت: اداره صمت نسبت به حمایت از تولیدکنندگان کم‌سرمایه و ایجاد بستر برای تبلیغ و فروش تولیداتشان با همکاری دستگاه‌های اجرایی دخیل اهتمام ویژه دارد.