اولویت بررسی بسته‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های دانش بنیان
اولویت بررسی بسته‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های دانش بنیان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز از بررسی تمام بسته‌های پیشنهادی فرصت‌های سرمایه گذاری شرکتهای دانش بنیان و نهادهای خصوصی و دولتی دانش محور خبر داد. به گزارش شهریار، رضا خلیلی در جلسه مشترک با حضور سعید جعفری راد رئیس پارک علم و فن آوری آذربایجان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز از بررسی تمام بسته‌های پیشنهادی فرصت‌های سرمایه گذاری شرکتهای دانش بنیان و نهادهای خصوصی و دولتی دانش محور خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا خلیلی در جلسه مشترک با حضور سعید جعفری راد رئیس پارک علم و فن آوری آذربایجان شرقی و محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهرداری در مجتمع عصر انقلاب، از بررسی شرایط همکاری متقابل در حوزه سرمایه گذاری در حوزه های تخصصی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و اجرای پروژه های عمرانی، ساخت و ساز های این مجموعه خبر داد.

وی همچنین، با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز و حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این رویداد توسعه محور، تاکید کرد: تمام شرکتهای دانش بنیان می توانند طرح و بسته های پیشنهادی خود را در حوزه های علمی، اقتصادی و فرهنگی برای بررسی و همکاری به این همایش ارائه دهند.

در این جلسه همچنین بر راهکارهای اجرایی در راستای برطرف شدن مشکلات و موانع موجود ارائه و بررسی شد.