اهدای ویلچر به مدرسه توان‌خواهان توسط شهرداری منطقه۲
اهدای ویلچر به مدرسه توان‌خواهان توسط شهرداری منطقه۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی گفت: مدیریت شهری منطقه به عنوان پیشگام در ایجاد شهر دوستدار توان یابان، درراستای  مسولیت اجتماعی خود در حمایت از افراد کم توان و توان یاب، اقداماتی را در حوزه زیر ساخت های شهری و حمایتی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی گفت: مدیریت شهری منطقه به عنوان پیشگام در ایجاد شهر دوستدار توان یابان، درراستای  مسولیت اجتماعی خود در حمایت از افراد کم توان و توان یاب، اقداماتی را در حوزه زیر ساخت های شهری و حمایتی در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات اجتماعی و تامین اقلام کمک توانبخشی به توانیابان، با بهره مندی از ظرفیت و تعامل خیرین، ۱۰ دستگاه ویلچر تهیه و به مناسبت روز جهانی معلولین  به مدرسه توانخواهان منطقه اهدا شد.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به اقدامات اجرایی در مناسب سازی فضاهای شهری برای تردد افراد کم توان جسمی و حرکتی، گفت: به منظور تسهیل در تردد دانش آموزان نصب بالابر ویلچر در مدرسه توانخواهان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

صالحی همکاری در تجهیز مجتمع آموزشی ناشنوایان نیمروز به سیستم آیفون مرکزی را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: نصب آسانسور این مجتمع نیز در برنامه های حمایتی منطقه پیش بینی شده است.

انتهای پیام/