اهداف دوساله شهرداری تدوین می‌شود
اهداف دوساله شهرداری تدوین می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی طاهری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه نظرسنجی برای کارمندان شهرداری ایجاد شده، همچنین برای مردم نظرسنجی نیمه شعبان میان هزار و ۲۳۸ زائر برگزار شد که میزان رضایت جمعی ۵۱ درصد از کل عملکرد شهرداری بوده است، همچنین هزار و ۴۰۵ نفر در ایام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی طاهری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه نظرسنجی برای کارمندان شهرداری ایجاد شده، همچنین برای مردم نظرسنجی نیمه شعبان میان هزار و ۲۳۸ زائر برگزار شد که میزان رضایت جمعی ۵۱ درصد از کل عملکرد شهرداری بوده است، همچنین هزار و ۴۰۵ نفر در ایام نوروز نظرسنجی شدند که میزان رضایتمندی آنها ۷۵ درصد بوده است.

وی با اشاره به تهیه آمارنامه شهرداری قم افزود: هر سال باید آمار نامه سال قبل تهیه شود و به صورت فایل در اختیار افراد قرار می‌گیرد، همچنین در سامانه شفافیت قرار داده می‌شود که این آمار نامه همان تهیه و تدوین سامانه جامع آمار است که به صورت کتابچه در می‌آید و عملکرد شهر را بازگو می‌کند. طی چهار ماهه نخست سال اطلاعات آمارنامه سال ۱۴۰۱ آماده و برای تدوین در اختیار مشاور قرار داده شده است.

وی بیان کرد: جمع‌آوری گزارش‌های بروز رسانی اطلاعات مناطق هشتگانه که توسط حوزه آمار در حال انجام است و طی ماه‌های آینده باید کتاب دیجیتال آمارنامه سال ۱۴۰۱ آماده شود.

مدیرکل برنامه و بودجه معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: سامانه رصد اشتغال که وزارت کار متولی آن است، برای هر دستگاه میزان مشخصی اشتغال تعیین کرده‌اند و ۲۳۰ اشتغال برای شهرداری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تدوین اهداف دو ساله شهرداری قم به دستور شهردار گفت: ارائه اهداف برنامه‌های دو ساله شهرداری که هر حوزه‌ای مشخص کند تا سال ۱۴۰۴ چه برنامه‌هایی در پیش دارد.

طاهری ابراز کرد: تدوین برنامه عملیاتی پنج ساله سوم آغاز شده و شرکت‌های مشاور با توجه به تخصصشان در حال بررسی هستند و بودجه‌ای در سال آینده برای این موضوع در نظر گرفته می‌شود.