انجام ۱۵ هزار متر خط‌کشی محوری در منطقه ۱۱
انجام ۱۵ هزار متر خط‌کشی محوری در منطقه ۱۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی، شهردار این منطقه، طی گزارشی از خط‌کشی معابر این منطقه در نیمه دوم سال گفت: از ابتدای فصل پاییز تاکنون ۲۲ ایستگاه اتوبوس به متراژ ۱۱۸۱ متر و با ترسیم ۴۴ کلمه‌نوشتار و ۲ ایستگاه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی، شهردار این منطقه، طی گزارشی از خط‌کشی معابر این منطقه در نیمه دوم سال گفت: از ابتدای فصل پاییز تاکنون ۲۲ ایستگاه اتوبوس به متراژ ۱۱۸۱ متر و با ترسیم ۴۴ کلمه‌نوشتار و ۲ ایستگاه تاکسی با ترسیم ۴ کلمه‌نوشتار خط‌کشی شده‌اند.

موسوی با اشاره به خط‌کشی معابر نیز افزود: در همین بازه زمانی، تاکنون ۱۴ هزار ۷۳۰ متر خط‌کشی محوری انجام شده و این خط‌کشی‌ها با رعایت استانداردهای لازم و متناسب با ویژگی‌های ایستگاه‌ها و معابر به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

حسن هدائی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه نیز دراین‌باره با تأکید بر اهمیت ایجاد نظم در کمک به رعایت قوانین و مقررات و افزایش ایمنی عبور و مرور شهروندان بیان کرد: این خط‌کشی‌ها همچنین به جلوگیری از پارک خودروهای شخصی در محل ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس و مسافرگیری هرچه بهتر ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سطح منطقه کمک می‌کنند.

هدایی همچنین توضیح داد: در معابر خیابان‌های مخصوص، ابوسعید، فرهنگ و معیری، این خط‌کشی‌های محوری انجام شده تا نظم تردد در خودروهای عبوری به‌درستی انجام گیرد و شاهد کاهش حوادث ترافیکی در آنها باشیم.

گفتنی است طبق آمارهای معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه، طی شش ماهه نخست ۱۴۰۲، ۱۲۰ هزار متر طول از معابر منطقه ۱۱ خط‌کشی شده و در اختیار منطقه و شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/