امنیت امروز مرهون خون پدران شماست؛ تلاش مدیریت شهری در جهت دسترس پذیری شهر برای کودکان
امنیت امروز مرهون خون پدران شماست؛ تلاش مدیریت شهری در جهت دسترس پذیری شهر برای کودکان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر؛ همزمان با پنجمین روز از هفته کودک، نشست صمیمی مدیران شهری با کودکان نخبه و فرزندان شهدا در حاشیه دهکده کودکی واقع در پارک شهر،برگزار شد. درابتدای این دیدار مهدی امیری مدیرکل آموزش‌های شهروندی، ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان و تبریک هفته کودک، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر؛ همزمان با پنجمین روز از هفته کودک، نشست صمیمی مدیران شهری با کودکان نخبه و فرزندان شهدا در حاشیه دهکده کودکی واقع در پارک شهر،برگزار شد.

درابتدای این دیدار مهدی امیری مدیرکل آموزش‌های شهروندی، ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان و تبریک هفته کودک، بر ضرورت استعدادیابی و نخبه‌پروری در کودکان تاکید و گوشه‌ای از اقدامات صورت‌گرفته ی شهرداری دراین خصوص را تشریح نمود.

سپس کودکان حاضر در سالن همزمان با معرفی، به بیان دغدغه‌های خود و توصیف شهری که دوست دارند؛ پرداختند.

 زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران، پس از گپ وگفت با کودکان، بر ضرورت دسترس‌پذیری شهر برای کودکان که آینده سازان کشور هستند؛ تأکید کرد.

امنیت امروز مرهون خون پدران شماست؛ تلاش مدیریت شهری در جهت دسترس پذیری شهر برای کودکان

شمس‌احسان با بیان اینکه کودکان سرمایه‌های آینده این کشور هستند؛ گفت:امنیت امروز کشورمان را مرهون رشادت‌های شهدایی هستیم که فرزندانشان در این جلسه حضور دارند.

عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: نظرات تمامی کودکان در قالب مصوبه شهر دوستدار کودک مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: تمام تلاش‌ مدیریت شهری در راستای نیل به دسترس پذیرکردن شهر برای کودکان معطوف شود.
در ادامه این نشست از ۱۵ فرزند شهید و ۱۰ کودک نخبه تقدیر بعمل آمد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران؛ پس از این نشست از غرفه‌های آموزشی، تفریحی، ورزشی دهکده کودکی بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات اداره کل آموزش‌های شهروندی و مناطق ۲۲ گانه در هفته کودک قرار گرفت.

انتهای پیام/