المان شهدای گمنام محله قراملک رونمایی شد
المان شهدای گمنام محله قراملک رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، المان شهدای گمنام محله قراملک به همت شهرداری منطقه ۶ تبریز رونمایی شد. به گزارش شهریار، آیین رونمایی المان شهدای گمنام محله قراملک و رونمایی از کتاب پوتین‌های خاکی عصر امروز با حضور اعضای شورای شهر تبریز، شهردار منطقه ۶ و خیل عظیمی از مردم متدین کلان‌شهر تبریز در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

المان شهدای گمنام محله قراملک به همت شهرداری منطقه ۶ تبریز رونمایی شد.

به گزارش شهریار، آیین رونمایی المان شهدای گمنام محله قراملک و رونمایی از کتاب پوتین‌های خاکی عصر امروز با حضور اعضای شورای شهر تبریز، شهردار منطقه ۶ و خیل عظیمی از مردم متدین کلان‌شهر تبریز در پارک صنعت قراملک برگزار شد.

حجت‌الاسلام رسول برگی، عضو شورای شهر تبریز در این آیین اظهار کرد: امروز شهدای گمنام در محله قراملک با همت شهرداری منطقه ۶ تبریز صاحب مزار و بارگاه شدند و بارگاه آنان هر روز میزبان عارفان و مردم منطقه تاریخی فرهنگی قراملک خواهد بود.

وی افزود: در این راستا از زحمات و تلاش‌های شهرداری این منطقه تقدیر و قدردانی می‌کنم.

عضو شورای شهر تبریز در ادامه به حمله رژیم صیهونیستی به بیمارستان المعمدانی اشاره کرد و گفت: امروز غزه آماج حوادث و ماجراهای غم‌انگیز و دردآور است؛ امت اسلام و بسیاری از مردم جهان نیز هوشیار و بیدارند و شاهد جنایات رژیم صهیونیستی هستند.

وی همچنین افزود: در این میان، تاکنون برخی‌ها از دولت‌ها از جمله دولت‌های بی‌غیرت عربی از خواب غفلت بیدار نشدند و آماده همکاری در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشدند.

حجت‌الاسلام برگی با بیان اینکه امروز دشمن ظهور بقیه الله اعظم (عج)، رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: امروز مسلمانان جهان در امتحان بزرگ الهی قرار گرفتند و باید در راستای شکست‌دادن یزید زمان یا همان حکام رژیم جعلی اسرائیل دست در دست هم قرار دهند.

در ادامه این آیین، از المان شهدای گمنام محله قراملک که به همت شهرداری منطقه ۶ تبریز با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد ریال احداث شده است، توسط خانواده شهدای محله قراملک رونمایی شد.

همچنین برنامه های متنوع فرهنگی از جمله نمایش صحنه‌ای، اجرای تواشیح، اجرای گروه سرود و چندین برنامه دیگر در این آیین برگزار شد.

در پایان این مراسم نیز مزار دو شهید گمنام حاضر در پارک صنعت قراملک توسط مردم متدین کلان‌شهر غبارروبی شد.