الحاق پلیس ساختمان به شهرسازی ضروری است
الحاق پلیس ساختمان به شهرسازی ضروری است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،  به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی ذبیحی که صبح امروز پنج شنبه در جلسه شورای معاونین شهرسازی در سالن جلسات شهرداری این کلانشهر حضور داشت، ضمن شنیدن گزارشی از عملکرد و برنامه های این معاونت، به ضرورت انجام و توجه به برخی امور و موضوعات در معاونت مذکور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی ذبیحی که صبح امروز پنج شنبه در جلسه شورای معاونین شهرسازی در سالن جلسات شهرداری این کلانشهر حضور داشت، ضمن شنیدن گزارشی از عملکرد و برنامه های این معاونت، به ضرورت انجام و توجه به برخی امور و موضوعات در معاونت مذکور تاکید کرد.

ذبیحی اظهار داشت: چه بسا لازم است کارشناسان با لباس آراسته و برخورداری از دیدگاه های کارشناسی به ساختمان ها مراجعه کنند تا در این بخش شاهد پیشرفت ها و موفقیت های بیشتری باشیم.

وی، در بخش دیگری از گفته های خود، بیان کرد: احداث و تشکیل نمایشگاه دائمی شهرداری کرج بسیار مبرم و ضروری است و در این زمینه می توان از نمایشگاه مذکور در شهر تبریز الگوگیری شود.

این عضو شورای شهر کرج همچنین با تاکید بر ناهماهنگی و ضعف واضح شهر در حوزه معماری و نمای ساختمان ها، پیشنهاد داد اداره کل معماری در چارت جدید معاونت شهرسازی و معماری گنجانده شود.  

خزانه دار شورای شهر، همچنین خواهان رسیدگی بیشتر به معاونت شهرسازی به ویژه در مناطق شد و خاطرنشان  کرد: افزایش سلامت اداری و اخلاقی پرسنل در گرو رسیدگی به موقع و شایسته به آنان است که این موضوع باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

به گفته ذبیحی، یکی از معضلاتی که هم اکنون در عرصه ساخت و ساز شهر کرج بخصوص از سوی سازندگان نامدار شهر با آن دست به گریبان هستیم، ساخت نما و سپس مراجعه به شهرداری برای دریافت تاییدیه است که این روند نیازمند اصلاح فوری است.

این مسئول، اذعان کرد: متاسفانه در حال حاضر نظارت خدمات شهری و پلیس ساختمان به حوزه نما تقریبا صفر است که این معضل باید هر چه سریعتر با تنظیم دستور العملی واحد و یکپارچه اصلاح شود.

الحاق پلیس ساختمان به شهرسازی ضروری است

الحاق پلیس ساختمان به شهرسازی ضروری است

منتشر شده در تاریخ ۱۱ آبان ماه  ۱۴۰۲