تابلوهای صنفی منطقه ۹ ساماندهی می‌شود
تابلوهای صنفی منطقه ۹ ساماندهی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: با توجه به اهمیت زیباسازی و حذف زوائد فیزیکی و بصری در شهر، طرح جهادی ساماندهی تابلوهای اصناف در منطقه ۹ از ابتدای سال ۱۴۰۲ اجرایی می شود. وی افزود: در همین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: با توجه به اهمیت زیباسازی و حذف زوائد فیزیکی و بصری در شهر، طرح جهادی ساماندهی تابلوهای اصناف در منطقه ۹ از ابتدای سال ۱۴۰۲ اجرایی می شود.

وی افزود: در همین راستا ضمن بررسی موانع و مشکلات موجود در تابلوهای اصناف منطقه ۹، راهکارهای عملیاتی به منظور تسهیل در اخذ مجوز تابلوهای صنفی توسط شهروندان بررسی شد.

شهردار منطقه ۹ همچنین بر لزوم حذف کامل تابلوهایی که چهره شهر را مخدوش نازیبا کرده و منجر به آلودگی های بصری می شوند تاکید کرد.

لازم به ذکر است با هدف بررسی موانع و مشکلات موجود در تابلوهای صنفی منطقه ۹ با برگزاری جلسات مستمر و طی بازدیدهایی که اصناف پهنه غربی شهر تهران انجام شده تاکنون تعداد ۱۱۸ اخطاریه صادر شده در ناحیه یک، تعداد ۱۴۳ اخطاریه صادر شده در ناحیه دو، جمع آوری ۲۲۵ پرچم ساحلی تبلیغاتی غیر مجاز و تعداد ۴۳ واحد تسویه حساب شده در سازمان زیباسازی (صدور مجوز) از ابتدای سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

انتهای پیام/