اصلاح هندسی در تقاطع بزرگراه شهید خرازی-آزادراه تهران _شمال 
اصلاح هندسی در تقاطع بزرگراه شهید خرازی-آزادراه تهران _شمال 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سید فرهاد خدابخشی در این باره گفت: ایمن‌سازی معابر محلی و بزرگراهی این محدوده از شهر تهران به شکل ویژه و بصورت مداوم به اجرا در می آید. در این راستا طرح اصلاح هندسی بزرگراه شهید خرازی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سید فرهاد خدابخشی در این باره گفت: ایمن‌سازی معابر محلی و بزرگراهی این محدوده از شهر تهران به شکل ویژه و بصورت مداوم به اجرا در می آید. در این راستا طرح اصلاح هندسی بزرگراه شهید خرازی به آزاد راه تهران _شمال با نظر کارشناسان حوزه شهری و پلیس راهور به اجرا در آمد.

وی همچنین از اجرای عملیات اصلاح هندسی در ۶ محور در مساحت ۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع در معابر مختلف منطقه خبر داد و گفت: این عملیات در مدت زمان سه ماه به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه به اجرا در آمده است.

خدابخشی در این‌باره اظهار کرد: اجرای این عملیات با نظر تخصصی کارشناسان این معاونت و پلیس راهور با هدف ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه و ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده، تأمین رضایت شهروندان و نیز کاهش مشکلات ترافیکی و تردد روان خودروها و ایمنی شهروندان انجام می شود.

️وی افزود: این عملیات شامل حذف دوربرگردان و تثبیت رفیوژ میانی در بلوار شهید جوزانی به مساحت ۵۷۰ متر مربع، احداث دوربرگردان در بلوار شهید مظفر به مساحت ۴۲۰ متر مربع، اصلاح لوپ بزرگراه مهدی کنی به بزرگراه شهید خرازی غرب به طول یک هزار و ۲۵۰ متر مربع، اصلاح ورودی آزاد راه تهران _شمال و کندرو بزرگراه شهید خرازی به مساحت سه هزار و۵۰۰ متر مربع ، تثبیت رفیوژ میانی در بلوار علی دایی ضلع شمالی ورزشگاه به طول ۶۷۰ متر و اصلاح هندسی تقاطع بلوار جدی اردبیلی و پرفسور به مساحت ۲۳۰ متر مربع به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/