از نامگذاری معابر منطقه ۱۴ به نام شهیدان تا نهادینه‌شدن فرهنگ ایثار در نسل جدید
از نامگذاری معابر منطقه ۱۴ به نام شهیدان تا نهادینه‌شدن فرهنگ ایثار در نسل جدید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور مدیران شهری این منطقه در محلات ۲۱ گانه، به خانواده شهدای دارالمومنین تهران ادای احترام شد. امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ دراین راستا با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: باید نام شهدا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور مدیران شهری این منطقه در محلات ۲۱ گانه، به خانواده شهدای دارالمومنین تهران ادای احترام شد.

امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ دراین راستا با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: باید نام شهدا زنده نگه داشته شود و یکی از راه‌های گرامیداشت و ادای احترام به نام شهدای کشور، مزین شدن معابر و کوچه ها به نام این شهداست.

وی با تاکید بر اجرای این مهم در معابر و محلات دارالمومنین تهران به عنوان اولویت برنامه های مدیریت شهری گفت: ۲۷۰۰ شهید از این منطقه تقدیم میهن و انقلاب اسلامی شده که افتخاری بزرگ برای مردم دارالمومین تهران است و مدیریت شهری منطقه نیز در تکریم و گرامیداشت شهدای عزیز کشورمان از طریق نامگذاری اماکن و معابر در سال جاری اهتمام ویژه دارد.

یزدی با بیان اینکه از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای سرافراز که برای پاسداری از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند، ستودنی و فراموش ناشدنی است، افزود: بر این اساس خدمت صادقانه و بی منت به خانواده های همه شهدا بویژه رزمندگان اسلام دوران هشت سال دفاع مقدس که بدون منت در نبرد حق علیه باطل دلیرانه حاضر شدند، افتخاری بزرگ برای مدیریت شهری است که در قالب تکریم به این خانواده ها در اولویت برنامه ها استمرار می یابد.

شهردار منطقه ۱۴ در پایان ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدا و صبر، بردباری و ایثارخانواده معظم شهدا، بر ضرورت توجه و ترویج فرهنگ ایثار و آرمان های شهدا و نهادینه شدن این مهم در نسل های جوان و جدید به عنوان اهم فعالیت های پیش رو تاکید کرد.

انتهای پیام/