بسترسازی شهرداری برای ردیف‌های درآمد پایدار در بودجه پیشنهادی ۱۴۰۳ لحاظ شود
بسترسازی شهرداری برای ردیف‌های درآمد پایدار در بودجه پیشنهادی ۱۴۰۳ لحاظ شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمد اسدیان صبح امروز _ چهارشنبه یازدهم بهمن_ در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر در بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری ضمن تشکر از مدیریت شهری در راستای بودجه‌نویسی اظهار کرد: شرایط فعلی شهرداری مورد رضایت نیست و باید به سمت کسب ردیف‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمد اسدیان صبح امروز _ چهارشنبه یازدهم بهمن_ در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر در بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری ضمن تشکر از مدیریت شهری در راستای بودجه‌نویسی اظهار کرد: شرایط فعلی شهرداری مورد رضایت نیست و باید به سمت کسب ردیف‌های درآمدی پایدار برای شهرداری برویم.

وی افزود: افزایش روزافزون هزینه‌های اداره شهر از یک‌سو و تعریف نشدن منابع درآمدی پایدار کافی در بستر قانونی از سوی دیگر، شهرداری را در بلندمدت به درآمدهای ناپایدار وابسته کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: ضروری است با همکاری، همدلی و انسجام شهروندان روحی تازه در این جامعه دمیده شود و سرمایه‌های اجتماعی را بیش از این از دست ندهیم.

اسدیان تصریح کرد: با توجه به تنظیم بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری لازم است که توجه ویژه‌ای به پروژه‌های نیمه‌تمام در مناطق ده‌گانه شود و ردیف جدیدی اضافه نشود.