ارائه محصولات فناورانه شرکت نیک‌اندیش در نمایشگاه «فن‌نما»
ارائه محصولات فناورانه شرکت نیک‌اندیش در نمایشگاه «فن‌نما»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد گلی در بازدید از نمایشگاه فن‌نما با بیان اینکه در شرکت نیک‌اندیش حدود ۲۱ خط کسب و کار فعال است، اظهار کرد: در حوزه‌های ترافیکی، عمرانی و بهره‌برداری مواردی بوده است که با استفاده از فناوری‌های نوین مشکلات رفع شده و بهبود حاصل شده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد گلی در بازدید از نمایشگاه فن‌نما با بیان اینکه در شرکت نیک‌اندیش حدود ۲۱ خط کسب و کار فعال است، اظهار کرد: در حوزه‌های ترافیکی، عمرانی و بهره‌برداری مواردی بوده است که با استفاده از فناوری‌های نوین مشکلات رفع شده و بهبود حاصل شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فن‌نما مرتبط با مباحث دانش‌بنیان و فناوری است، افزود: سعی کردیم محصولاتی که به‌صورت مشترک تولید کرده‌ایم را در این نمایشگاه به نمایش بگذاریم تا علاوه بر استفاده سایر شهرها، بتوانیم به تجاری‌سازی آن‌ها کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت فنی مهندسی نیک‌اندیش با بیان اینکه بر اساس نیاز شهر، محصول ای‌دی‌اس برای ایمنی شهروندان و حفظ تجهیزات الکترونیکی در سطح شهر تولید شد، نیازمندی‌ها و مشکلات مطرح و تیم‌هایی شناسایی شد، گفت: با یکی از تیم‌ها که در اصفهان حضور دارد وارد توافق‌نامه‌ای شدیم تا این محصول تولید شود.

وی تصریح کرد: این محصول تولید، آزمایش و در نهایت صنعتی شد و در حال حاضر قصد داریم این محصول را با تیراژ بالا در سطح کشور تولید کنیم؛ این دستگاه می‌تواند ایمنی شهروندان و حفظ تجهیزات را در سطح شهر فراهم کند.

گلی با اشاره به محصول ایجکتور سنسور (تشخیص خودرو مبتنی بر لیزر) خاطرنشان کرد: این محصول برای کاربردهای حجم‌سنجی، شمارش، تشخیص پر و خالی جای پارک و تشخیص خودرو پشت خط ایست چهارراه‌ها، قابل استفاده است، ابزاری است در کنار مدل‌های حلفه‌های القایی یا دوربین‌هایی که بتواند بر اساس تصویر تشخیص دهد؛ شرکتی شناسایی شد و این محصول نیز ویژه کارخانه ترافیکی تولید شد.

وی با اشاره به دستگاه پی‌جی‌اس تصریح کرد: این دستگاه برای نشان دادن جای پارک داخل پارکینگ‌ها و کمرا پی‌جی‌اس‌ها برای همین کاربرد و مبتنی بر تصویراست، در حوزه دانش‌بنیان با تیم‌های شناخته شده توافق‌نامه‌هایی را تنظیم کردیم و در ادامه نیز جنبه‌های پشتیبانی نصب، راه‌اندازی و بهره‌برداری را پوشش می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت فنی مهندسی نیک‌اندیش ادامه داد: این شرکت برای نفرات علاقه‌مند و متخصص در حوزه تحقیق و توسعه فضایی را فراهم کرده است، بسیاری از کارهایی که در حالت عادی سخت به نظر می‌رسید، اجرایی شد.

وی با بیان اینکه افراد می‌توانند از طریق سایت با حوزه فعالیت ما آشنا شوند، گفت: فعالیت‌های مرتبط با شهرها و حمل‌ونقل هوشمند جزو خط‌های کسب و کار اصلی ما است، افرادی که در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند می‌توانند مشخصات فعالیت‌های خود را در قالب ایمیل ارسال کنند تا پس از انجام ارزیابی و متناسب با نیازها، با آن‌ها ارتباط برقرارو بازدید انجام شود و پس از مراحل اولیه، توافق‌نامه شکل می‌گیرد.