ارائه خدمات بهینه به قشر فرهیخته کارگران از اولویت های شهرداری
ارائه خدمات بهینه به قشر فرهیخته کارگران از اولویت های شهرداری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در دیدار دبیر اجرائی خانه کارگر استان با شهردار منطقه ۷ تبریز بر لزوم همکاری های فی مابین و ارایه خدمات بهینه به قشر فرهیخته کارگران مجموعه شهرداری تبریز تأکید شد. به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ در دیدار با دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی، با بیان اینکه کارگران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در دیدار دبیر اجرائی خانه کارگر استان با شهردار منطقه ۷ تبریز بر لزوم همکاری های فی مابین و ارایه خدمات بهینه به قشر فرهیخته کارگران مجموعه شهرداری تبریز تأکید شد.

به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ در دیدار با دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی، با بیان اینکه کارگران نقش مهمی در ارائه خدمات به شهروندان دارند، گفت: قدردان زحمات و تلاش‌های این قشر خدوم و زحمتکش هستیم.

وی ارائه خدمات بهینه به قشر فرهیخته کارگری را از اولویت های شهرداری منطقه ۷ تبریز عنوان کرد و افزود: شهرداری این منطقه، آمادگی خود را در تمامی زمینه ها بویژه استفاده کارگران و بازنشستگان از امکانات تالار این منطقه اعلام می کند.

شهردار منطقه ۷ تبریز مطالبات این قشر را بجا دانسته و افزود: تاکید شهرداری منطقه ۷ تبریز بر این است تا زمین مناسب با کاربری های مختلف مسکونی،تفریحی و ورزشی در شهرک اندیشه به کارگران اختصاص دهد.

آدی بیگ با اشاره به اینکه، منطقه ۷ تبریز، به عنوان منطقه مستعد ولی کم برخوردار و سکونت قشر عظیمی از کارگران و بازنشستگان بوده و از طرفی به دلیل وجود کارخانجات در جاده صنعت به عنوان یکی از قطب های صنعت این شهر در این منطقه مورد توجه است، افزود: در توزیع عادلانه امکانات شهری، این منطقه در اولویت قرار دارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی و مشاور عالی در امور کارگری و بازنشستگی شورای اسلامی کلانشهر تبریز در این دیدار گفت: ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار بویژه کارگران و بازنشستگان از مطالبات مهم این قشر است.

کریم صادق زاده یادآوری کرد: طبقه کارگران و بازنشستگان جزو ذخایر ارزشمند منابع انسانی بوده و با توجه به حضور حداکثری این قشر در این منطقه و حساسیت رسیدگی به مطالبات آنها، اهتمام جدی شهرداری را می طلبد.

گفتنی است، در این دیدار که با حضور شهردار منطقه ۷ تبریز، معاونت مالی و اقتصادی منطقه، دبیر اجرایی خانه کارگر، مدیر تعاونی مسکن و مصرف صنوف کارگران تبریز برگزار شد، موضوعات مهمی از قبیل واگذاری زمین در شهرک اندیشه برای ایجاد مسکن کارگری و بازنشستگی با قیمت تعاونی و کارشناسی شده، تعامل فی مابین در خصوص استفاده کارگران شهرداری منطقه از خدمات رفاهی، آموزشی و تعاونی های مصرف صنوف کارگران و …. مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.