احصاء ۳ هزار و ۸۵۳ پروژه در طرح تحولی۲۰گانه
احصاء ۳ هزار و ۸۵۳ پروژه در طرح تحولی۲۰گانه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار این منطقه، علاوه بر تشریح اقدامات انجام گرفته برای اجرای طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت در شهر تهران، از افتتاح چند پروژه ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی طی دوماه سال جاری و احصاء ۳ هزار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار این منطقه، علاوه بر تشریح اقدامات انجام گرفته برای اجرای طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت در شهر تهران، از افتتاح چند پروژه ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی طی دوماه سال جاری و احصاء ۳ هزار و ۸۵۳ پروژه در سطح منطقه خبر داد.

با حضور سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸، دومین نشست “طرح تحولی ۲۰‌گانه” برگزار و جزئیات این طرح تشریح و در خصوص اقدامات انجام شده، بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه طرح تحولی۲۰‌گانه خدمت یک طرح همه جانبه ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و نگهداشت است؛ گفت: تیم مدیریت شهری منطقه۸ پیشنهادات خوبی را برای جذب اعتبار اعلام کرده و هدف از این نشست، برنامه ریزی موضوعات طرح تحولی۲۰گانه و پیگیری پروژه‌ ‌ها در مناطق، با توجه به اعتبار ابلاغی است.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک ماه رجب گفت: از تعداد ۵۱ پروژه در سال ۱۴۰۲؛ کار ۴۹ پروژه تمام شده است و از مجموع ۸ پروژه‌های احداثی غیر مستمر نیز با تلاش همکارانم دو پروژه بوستان مرمر و احداث فاز اول باغ راه شهید ثانی به پایان رسید و سایر پروژه ها تا پایان سال انجام خواهد شد. تنهایی در این جلسه در خصوص احداث انبار مرکزی منطقه۸  نیز گفت: موضوع کار این انبار در ۳ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ در دستور کار است .

شهردار منطقه۸ در ادامه با اشاره به طرح تحولی۲۰‌گانه خدمت، با اعلام خبر احصاء  ۳ هزار و ۸۵۳ پروژه با موضوعات عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی و اجتماعی فرهنگی در طرح تحولی۲۰گانه تصریح کرد: تمام موضوعات برداشت شده برای طرح تحولی۲۰گانه در منطقه به صورت قدم به قدم در سطح محلات انجام گرفته است و برای اینکه بتوانیم این موضوعات را در دوماه باقی مانده در سال جاری به اجرا برسانیم، محقق شدن موضوع  نقدینگی پراهمیت است.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد مرمت و بازسازی آسفالت معابر، تبدیل نهرهای فاقد عملکرد به کانیو و مرمت بهسازی جداول و انهار، پیاده روسازی و اصلاح معابر و چالش های عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی و فرهنگی، از جمله پروژه نقاره‌خانه امام رضا(ع)، ایستگاه BRT بزرگراه امام علی (ع)، کفسازی مسیل‌های باقری و باختر، پروژه‌ بوستان نوروزی فر، انبار مرکزی و…  تا پایان سال انجام شود.

 انتهای پیام/