اجرای 6 کیلومتر فیبر نوری در حوزه ترافیک/5 ایستگاه ثبت تخلف مکانیزه راه‌اندازی شد
اجرای 6 کیلومتر فیبر نوری در حوزه ترافیک/5 ایستگاه ثبت تخلف مکانیزه راه‌اندازی شد
سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: اجرای 6 کیلومتر فیبر نوری با یک میلیارد و 150 میلیون تومان انجام شد.

مهدی صادقی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای راه اندازی سامانه نظارت تصویری و ثبت تخلف مکانیزه اظهارداشت: مطالعات سامانه نظارت تصویری با 48 میلیون تومان اعتبار و اجرای 6 کیلومتر فیبر نوری با یک میلیارد و 150 میلیون تومان انجام شد.

وی افزود: خرید تجهیزات ذخیره سازی با 360 میلیون تومان و احداث ساختمان مرکز کنترل با 100 میلیون تومان اعتبار نیز انجام شده است.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری شهرکرد بیان کرد: مانیتور جهت تجهیز مرکز با 250 میلیون تومان خریدار و 9 ایستگاه نظارت تصویری با 300 میلیون تومان راه‌اندازی شد.

صادقی با بیان اینکه دوربین بوش(گردان و ثابت) با 300 میلیون تومان نیز خریداری شده است، ادامه داد: سرور و دوربین گردان با 2 میلیارد و 200 میلیون تومان نیز تاکنون خریداری شده است.

وی از نصب و راه اندازی 11 ایستگاه نظارتی با 2 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار خبر داد و گفت: 14 ایستگاه نظارتی دیگر نیز با 300 میلیون تومان اعتبار نصب و راه‌اندازی شد.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری شهرکرد با بیان اینکه پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری با 600 میلیون تومان اعتبار انجام شده است، خاطرنشان کرد: 5 ایستگاه ثبت تخلف مکانیزه با 6 میلیارد تومان نیز راه‌اندازی شده است.

صادقی تصریح کرد: کلیه تجهیزات خریداری شده و اقدامات با 14 میلیارد و 380 میلیون تومان اعتبار انجام شده است.

  • نویسنده : آرمانشهر چهارمحال و بختیاری/سما عسگری