اجرای ویژه ‌برنامه مفرح و آموزشی برای ۳ هزار کودک منطقه ۱۴
اجرای ویژه ‌برنامه مفرح و آموزشی برای ۳ هزار کودک منطقه ۱۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، ده‌ها عنوان برنامه آموزشی و تفریحی با محوریت آموزش های شهروندی در بوستان ها، مدارس و سراهای محله اجرا و مورد استقبال این گروه سنی قرار گرفت. این برنامه ها در قالب برپایی اکران و  نقد فیلم، اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، ده‌ها عنوان برنامه آموزشی و تفریحی با محوریت آموزش های شهروندی در بوستان ها، مدارس و سراهای محله اجرا و مورد استقبال این گروه سنی قرار گرفت.

این برنامه ها در قالب برپایی اکران و  نقد فیلم، اجرای برنامه های آموزشی، ارائه مشاوره فردی با موضوع آموزش های شهروندی، جشن های ویژه کودکان همراه با ایستگاه های تفریحی و آموزشی  چون موسیقی، ️ نمایش عروسک، بازی و شادی، ️ ️غرفه های  رنگ آمیزی، اوریگامی، ️ ساخت فرفره و حضور ۵۰۰ کودک منطقه در دهکده کودکی اجرایی شد.

همایش بزرگ نقش خانواده در تربیت کودک با حضور ۲۰۰ خانواده منطقه همچنین برگزاری بیش از ۲۲ اردوی گردشگری کودک و خانواده و اردوی علمی و تفریحی شهر در دست بچه ها و نشست کودکان با مدیر ارشد شهری منطقه از دیگر فعالیت های اجرا شده و در حال اجرا برای گروه سنی تا ۱۲ سال در محلات مختلف منطقه است.

انتهای پیام/