دیدار شهردار منطقه ۲۱ با خانواده شهید آتش‌نشان  “شهید علی خورشیدی فر”
دیدار شهردار منطقه ۲۱ با خانواده شهید آتش‌نشان  “شهید علی خورشیدی فر”

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” شهادت را مسیر و توفیقی الهی برای برگزیدگان معرفی کرد و اظهار کرد: عزت و اقتدار نظام ها و حکومتها به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان است. وی ادامه داد: خانواده‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” شهادت را مسیر و توفیقی الهی برای برگزیدگان معرفی کرد و اظهار کرد: عزت و اقتدار نظام ها و حکومتها به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان است.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام هستند و مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

در پایان این دیدار شهردار با تقدیم لوح و هدایا از خانواده “شهید خورشیدی فر” تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

شایان ذکر است؛ “شهید علی خورشیدفر” در سال ۱۳۵۹ به دنیا آمد و در سال ۱۳۸۲ با شور و عشق فراوان به جرگه آتش‌ نشانان پیوست و به استخدام سازمان آتش نشانی درآمد. او جوان بانشاطی بود که در خانواده مذهبی و آتش‌نشان رشد کرده بود و از جمله عناصر فعال و پرتوانی که پس از استخدام همواره و در همه ماموریت‌های محوله به نحو احسن انجام وظیفه می کرد.

اما در یک شب تلخ بارانی ، در اواخر آبانماه سال ۸۷ علی خورشیدفر در حالی که برای نجات یک شهروند حادثه دیده شتافته بود ، خود دچار حادثه شد و هنگام انجام وظیفه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/