اجرای ویژه برنامه «سبد کتاب خانواده» در فرهنگسرای رضوان
اجرای ویژه برنامه «سبد کتاب خانواده» در فرهنگسرای رضوان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، برنامه «سبد کتاب خانواده» به همت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز در فرهنگسرای رضوان برگزار شد. به گزارش شهریار، ویژه برنامه سبد کتاب خانواده توسط امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد که در این ویژه برنامه، برنامه های مختلف فرهنگی از جمله معرفی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

برنامه «سبد کتاب خانواده» به همت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز در فرهنگسرای رضوان برگزار شد.

به گزارش شهریار، ویژه برنامه سبد کتاب خانواده توسط امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد که در این ویژه برنامه، برنامه های مختلف فرهنگی از جمله معرفی کتاب مفید برای خانواده ها و جمع خوانی بین شهروندان صورت گرفت.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: توانمندسازی بانوان در سنگر خانواده و عرصه های اجتماعی با استفاده از مطالعه کتاب یکی از اهداف امور فرهنگی است چرا که مطالعه کتاب های خوب زمینه ساز شکوفایی و بالندگی خانواده ها خواهد شد.

احسان آذریان با بیان اینکه این ویژه‌ برنامه در راستای اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین شهروندان توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار می‌شود، افزود: یکی از راه‌های موثر در جهت رسیدن به توسعه فرهنگی در جوامع، توجه ویژه به مسئله کتاب، کتابخوانی و ترویچ مطالعه در میان شهروندان به خصوص قشر جوان جامعه است.

گفتنی است، ویژه برنامه های مختلف فرهنگی از جمله آموزش شهروندی در مدارس سطح منطقه شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال اجراست.