اجرای عملیات ساماندهی نوسازی و بهسازی تابلوهای معابر منطقه ۹ کرج
اجرای عملیات ساماندهی نوسازی و بهسازی تابلوهای معابر منطقه ۹ کرج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای طرح ساماندهی و یکسان‌سازی تابلوهای معابر سطح منطقه خبر داد. عطائی اظهار کرد: در راستای یکسان‌سازی و سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر سطح منطقه، تمام تابلوهای فرسوده، ناخوانا، قدیمی یا گذرهای بدون نام، شناسایی و مورد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای طرح ساماندهی و یکسان‌سازی تابلوهای معابر سطح منطقه خبر داد.
 
عطائی اظهار کرد: در راستای یکسان‌سازی و سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر سطح منطقه، تمام تابلوهای فرسوده، ناخوانا، قدیمی یا گذرهای بدون نام، شناسایی و مورد بهسازی و نوسازی قرار می‌گیرند.

وی افزود: با تلاش معاونت محیط زیست وخدمات شهری و واحد زیباسازی منطقه در بازدیدهای محله‌محور در طرح ساماندهی تابلوهای معابر تا کنون تعداد زیادی از تابلو معابر به‌منظور بهبود وضعیت شناسایی معابر، کوچه‌ها و دسترسی آسان‌تر شهروندان شناسایی شده ودرحال باسازی ورفع نواقص می‌باشد.
 
عطائی با بیان اینکه رضایت شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری است، ادامه داد: طرح ساماندهی و بازسازی تابلوهای معابر با جدیت در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به اینکه تابلوهای شناسایی معابر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارها برای پیدا کردن نشانی محله‌ها و دیگر اجزای شهر می‌باشد، گفت: تابلوهای تعویض شده دارای مشخصات محدوده خدماتی شهرداری، نام کوچه، معبر یا خیابان است.

عطائی در پایان یکی از موضوعات مهم مورد درخواست شهروندان را بهسازی و نگهداری تابلوهای معابر سطح شهرعنوان کرد که به دلایل مختلفی از جمله سرقت، برخورد خودرو یا اجرای پروژه‌های شهری، از محل جمع آوری شده و یا بر اثر گذشت زمان، دچار فرسودگی شد که نیازمند بازسازی است و شهروندان درخواست نصب مجدد آن را دارند که این موضع با جدیت هرچه بیشتراز طریق زیباسازی منطقه درحال پیگیری است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲