اجرای طرح ساماندهی پاتوق شهری محله گلستان در منطقه ۹ اصفهان
اجرای طرح ساماندهی پاتوق شهری محله گلستان در منطقه ۹ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث پاتوق‌های محلی یکی از گام‌های مدیریت شهری در تحقق محله‌گرایی و ارتقای سطح سلامت جسم و روح شهروندان است و می‌توان گفت پاتوق‌های محلی با مشخصه خودمانی بودن و آرامش، جزئی از کانون‌های اجتماعی است. وی با اشاره به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث پاتوق‌های محلی یکی از گام‌های مدیریت شهری در تحقق محله‌گرایی و ارتقای سطح سلامت جسم و روح شهروندان است و می‌توان گفت پاتوق‌های محلی با مشخصه خودمانی بودن و آرامش، جزئی از کانون‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به در نظر گرفتن فرهنگ اصیل و سنتی اسلامی در ساخت پاتوق‌های شهری افزود: در راستای اقدامات محله‌محور طرح ساماندهی پاتوق شهری محله گلستان شامل اجرای دیوارنگاره و اجرای مبلمان شهری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با پیگیری واحد زیباسازی این منطقه در راستای اشاعه آرامش بصری، زیباسازی و آراستگی منظر شهری، اجرای دیوارنگاره روی ۱۰۰ متر مربع از دیوارهای این پاتوق با بهره‌گیری از هنر شهری در حال انجام است.

اجرای طرح ساماندهی پاتوق شهری محله گلستان در منطقه ۹ اصفهان

قاضی‌عسگر ادامه داد: در حال حاضر اقدامات خوبی در منطقه ۹ شهرداری برای زیباسازی منظر شهری، توسعه پاتوق‌های محلی و بوستان‌ها انجام شده است که علاوه بر تقویت هویت محلی و همبستگی اهالی این منطقه، نقش مؤثری در افزایش سلامت عمومی شهروندان دارد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از ساماندهی پاتوق‌های محلی کاهش نقاط بی‌دفاع شهری و تلاش برای قوی‌تر شدن تعاملات اجتماعی و ارتقای کیفیت محیط شهری است تا سرزندگی و حس تعلق به محله و امنیت اجتماعی محلات شهرمان تقویت شود.