ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس، خط کشی محوری و اصلاح هندسی در سطح منطقه ۱
ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس، خط کشی محوری و اصلاح هندسی در سطح منطقه ۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱ از ساماندهی ایستگاه های اتوبوس،خط کشی محوری و اصلاح هندسی خیابان استاندارد در سطح منطقه ۱ خبر داد. به گزارش شهریار،رضا قاسمی گنجه لو اعلام کرد: این واحد به منظور زیباسازی و ایجاد فضای مناسب در خصوص ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه اقدام به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱ از ساماندهی ایستگاه های اتوبوس،خط کشی محوری و اصلاح هندسی خیابان استاندارد در سطح منطقه ۱ خبر داد.

به گزارش شهریار،رضا قاسمی گنجه لو اعلام کرد: این واحد به منظور زیباسازی و ایجاد فضای مناسب در خصوص ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه اقدام به ساماندهی ایستگاه های پروین اعتصامی واقع در ولیعصر (عج) ایستگاه کوهساران واقع در مسیر شهید بهشتی عباسی، ایستگاه مدرسه در خیابان عباسی کرد که این عملیات همچنان در حال تداوم است.

قاسمی گفت: در بخشی دیگر از فعالیت های این معاونت، حدود ۱۴ هزار متر از مسیرهای خیابان همام تبریزی، زیرگذر گلکار، وصال، روگذر پل توانیر و زیرگذر و روگذر هتل مرمر توسط این معاونت رنگ آمیزی محوری ممتد و منقطع شده که این امر باعث ایمنی بیشتر در این محدوده ها خواهد شد.

وی همچنین افزود: با توجه به این که مسیر خیابان استاندارد نیز نیاز به ساماندهی و اصلاح هندسی داشت، اکیپ های این معاونت آغاز به زیرسازی، نخاله برداری و جدول گذاری این مسیر کردند که این عملیات در  حال انجام و تداوم است.