اجرای طرح تعویض و ترمیم دریچه های فلزی در سطح منطقه ۶ تبریز
اجرای طرح تعویض و ترمیم دریچه های فلزی در سطح منطقه ۶ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از اجرای طرح تعویض و ترمیم دریچه های فلزی در سطح منطقه خبر داد. به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور جلوگیری از انتشار آلودگی های بصری و زیست محیطی، عملیات نصب و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از اجرای طرح تعویض و ترمیم دریچه های فلزی در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور جلوگیری از انتشار آلودگی های بصری و زیست محیطی، عملیات نصب و تعویض دریچه های فلزی در سطح شهرداری منطقه ۶ تبریز اجرا شد.

وی افزود: این عملیات، توسط کارگران سختکوش شهرداری این منطقه در راستای سهولت تردد شهروندان از معابر، مرمت جداول و تعمیر و نصب مجدد دریچه های خیابان شهرک امام خمینی (ره)، خیابان دامپزشکی ، شنب غازان و بلوار ملت اجرائی شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه تصریح کرد: خرابی دریچه از جمله مواردی است که ممکن است منجر به حوادث ناگوار شود، بنا بر این از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده خرابی یا مفقودی دریچه در سطح شهر از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۷ به صورت شبانه روزی به معرفی محل دریچه مورد نظر اقدام شود تا نیروهای شهرداری در اسرع وقت در محل حاضر و به ترمیم یا تعویض دریچه اقدام کنند.