اتمام عملیات مسقف‌سازی پایانه‌های آزادی و شهید قدرت‌پاکی
اتمام عملیات مسقف‌سازی پایانه‌های آزادی و شهید قدرت‌پاکی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به اجرای پروژه های ترافیکی گفت: با توجه به لزوم تسهیل در استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی و ایجاد تسهیلات رفاهی مناسب جهت تکریم رانندگان تاکسی، در ادامه اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به اجرای پروژه های ترافیکی گفت: با توجه به لزوم تسهیل در استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی و ایجاد تسهیلات رفاهی مناسب جهت تکریم رانندگان تاکسی، در ادامه اجرای فاز یک اصلاح هندسی ابتدای خیابان آزادی در سال گذشته، عملیات مسقف سازی پایانه تاکسیرانی آزادی به اتمام رسید.

وی با اشاره به ۲ ماه تلاش شبانه روزی جهت احداث پایانه آزادی افزود: پروژه احداث سرپناه و مسقف سازی ۳۰۰ مترمربع از پایانه تاکسیرانی آزادی در قالب پروژه های من شهردارم توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ به سرانجام رسید.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: با بهره برداری از این پایانه، ضمن رفع گره ترافیکی در پیک صبح و عصرگاهی در ابتدای خیابان آزادی، محل استقرار ۳ خط تاکسی به مقاصد میدان امام حسین (ع)، میدان هفتم تیر و میدان امام خمینی (ره) با ناوگانی مشتمل بر ۱۲۰ دستگاه  تاکسی در محله استادمعین ساماندهی شد.

همچنین مرتضوی در خصوص بهره برداری از پایانه شهید قدرت پاکی عنوان کرد: پیرو اقدامات سال گذشته این منطقه با اصلاح هندسی و ساماندهی ورودی و خروجی پایانه تاکسیرانی مذکور واقع در سه راه آذری عملیات مسقف سازی ۳۰۰ مترمربع از پایانه مذکور در قالب پروژه های “من شهردارم” در مدت ۴ ماه نیز انجام شد.

این مدیر ارشد شهری در منطقه ۹ یادآور شد: با بهره برداری از پایانه تاکسیرانی شهید قدرت پاکی ضمن روانسازی ترافیکی در محدوده سه راه آذری، محل استقرار ۳ خط تاکسی به مقاصد مولوی، ترمینال جنوب و انقلاب با ناوگانی مشتمل بر ۱۰۰ دستگاه تاکسی در محله شمشیری ساماندهی شد.

مرتضوی در خاتمه تاکید کرد: مجموعه شهری در منطقه ۹ تمام تلاش خود را دارد تا با ارائه خدمات ترافیکی، شهروند ان را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ترغیب کند.

انتهای پیام/