دیدار مدیران منطقه ۷ تبریز با خانواده شهید والامقام «رسول ارمغانی»
دیدار مدیران منطقه ۷ تبریز با خانواده شهید والامقام «رسول ارمغانی»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون مالی و اقتصادی منطقه ۷ تبریز بهمراه جانشین فرماندهی حوزه ۱ شهید صدوقی سازمان بسیج شهرداری تبریز،  در آستانه برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی، با خانواده شهید والامقام «رسول ارمغانی» دیدار کردند.  به گزارش شهریار، حاجعلی محمودی در این دیدار به نقش مهم و حیاتی شهدا که […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون مالی و اقتصادی منطقه ۷ تبریز بهمراه جانشین فرماندهی حوزه ۱ شهید صدوقی سازمان بسیج شهرداری تبریز،  در آستانه برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی، با خانواده شهید والامقام «رسول ارمغانی» دیدار کردند.

 به گزارش شهریار، حاجعلی محمودی در این دیدار به نقش مهم و حیاتی شهدا که هر قطره از خون آنها ریشه انقلاب را  تنومند کرده و چراغی پر فروغ در پیشبرد انقلاب اسلامی است و خانواده شهدا را بزرگ‌ترین پشت و پناه انقلاب دانسته و بهره گیری از رهنمودها و راهنمایی های آنان را لازمه رسیدن به پیروزی و  فتح قله های رفیع در تمامی مراحل زندگی دانست.

وی افزود: ایمان و ایثار خانواده معظم شهدا که جان خود و فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته است.

محمودی ادامه داد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم.

رسول ارمغانی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که درسال ۱۳۶۲ در سن ۱۹ سالگی در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

معاون مالی و اقتصادی منطقه به همراه جانشین فرماندهی حوزه ۱ شهید صدوقی سازمان بسیج شهرداری تبریز و معاونت فرهنگی و اجتماعی حوزه ۱ شهید صدوقی و مدیر امور ارتباطات منطقه در دیدار با خانواده شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره آنها به دیدار خانواده محترم شهید «رسول ارمغانی» رفتند.

در پایان از مادر شهید رسول ارمغانی  با اهدای تندیس یادبود کنگره و هدیه ای به رسم یادبود، تجلیل و قدردانی شد.