اتمام عرشه جنوبی تقاطع غیرهمسطح آبشناسان-جنت‌آباد/ در صورت رفع معارضان تاسیساتی پروژه تیرماه افتتاح می‌شود
اتمام عرشه جنوبی تقاطع غیرهمسطح آبشناسان-جنت‌آباد/ در صورت رفع معارضان تاسیساتی پروژه تیرماه افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره تقاطع غیرهمسطح آبشناسان-جنت‌آباد واقع در منطقه ۵ گفت: این پروژه به دلیل کارایی ترافیکی اش برای شهرداری تهران بسیار حائز اهمیت است. وی در توضیح بیشتر افزود: محل آن تقاطع بزرگراه آبشناسان با خیابان جنت‌آباد است […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره تقاطع غیرهمسطح آبشناسان-جنت‌آباد واقع در منطقه ۵ گفت: این پروژه به دلیل کارایی ترافیکی اش برای شهرداری تهران بسیار حائز اهمیت است.

وی در توضیح بیشتر افزود: محل آن تقاطع بزرگراه آبشناسان با خیابان جنت‌آباد است که تنها تقاطع چراغ‌دار در مسیر بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و در ادامه آبشناسان، همین تقاطع جنت آباد بود. به طوری که وجود این چراغ منجر به کندی حرکت و افزایش بار ترافیک در مسیر می شد. با احداث یک زیرگذر این تقاطع چراغ دار نیز حذف می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه با مسائل ترافیکی و تاسیسات زیرسطحی متعددی مواجه است، خاطرنشان کرد: به لطف زحمات همکاران ما عرشه جنوب پروژه تمام شده است. با انحراف ترافیکی به وجود آمده، این امکان برای ما فراهم شد که شمع‌های شمالی را آغاز کنیم. به تبع آن اجرای عرشه را نیز در برنامه خواهیم داشت.

حق بین در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم تا تیرماه این پروژه را به پایان برسانیم، به شرط اینکه معارضان تاسیساتی به زودی برطرف بشوند.  

انتهای پیام/