اتمام جدول گذاری و زیرسازی پیاده‌راه فیاض بخش غربی خیابان منبع
اتمام جدول گذاری و زیرسازی پیاده‌راه فیاض بخش غربی خیابان منبع

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اتمام عملیات جدول گذاری و زیرسازی کوی فیاض بخش غربی خیابان منبع به منظور کفسازی مسیر پیاده راه خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به توجه به قرار گرفتن در آستانه بارش های پائیزه به منظور رعایت عدالت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اتمام عملیات جدول گذاری و زیرسازی کوی فیاض بخش غربی خیابان منبع به منظور کفسازی مسیر پیاده راه خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به توجه به قرار گرفتن در آستانه بارش های پائیزه به منظور رعایت عدالت اجتماعی در توزیع خدمات و با هدف تأمین رفاه و امنیت شهروندان، پروژه‌های هدایت روان آب های سطحی با جدیت در دستور کار شهرداری منطقه ۱۰ قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا به منظور هدایت صحیح آب های سطحی و ممانعت از سرریز آن به معابر، معاونت فنی و عمرانی این منطقه اقدام به اجرای عملیات عمرانی اصلاح و بهسازی آب‌روهای کوی فیاض بخش غربی واقع در منبع واقع کرده است.

شهردار منطقه ۱۰ ادامه داد: انجام این فعالیت با برداشت جداول شکسته و فرسوده و جدول گذاری مجدد با استفاده از جدول به صورت دوبل شیاری در کوی مذکور اجرا شده است.

زارعی تصریح کرد: این فعالیت به طول ۳۰۰ متر و برای بهسازی آب‌ روها عملیاتی شده است.    

اتمام عملیات زیرسازی پیاده راه فیاض بخش غربی منبع

شهردار منطقه ۱۰ همچنین با بیان اینکه عملیات زیرسازی با اتمام جدول گذاری در این مسیر کلید خورده است، اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان به هنگام تردد از معابر شهری، توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه عملیات تخریب، آسفالت‌تراشی و زیرسازی کوی مذکور در دو هزار و ۵۰۰ متر مربع به اتمام رسیده و به زودی عملیات سنگفرش این مسیر را اجرا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با هدف ساماندهی و ارتقای کیفی فضای شهری و سهولت در تردد شهروندان کوی فیاض بخش غربی با انجام کف سازی و سنگفرش نمودن محله، زیباسازی شده و تبدیل به مسیر پیاده راه می شود.

زارعی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم تا در حداقل زمان ممکن کفسازی این کوچه را اجرا کرده و پروژه را به بهره برداری برسانیم.