پروژه‌های تسهیل‌گر در همه مناطق اهواز اجرا شوند
پروژه‌های تسهیل‌گر در همه مناطق اهواز اجرا شوند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سید محمد علی پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازدید صورت گرفته از پروژه‌های آسفالت نشان از انجام اقدامات زیادی در این حوزه در شهرداری اهواز است، این کارها با نگاه کاربردی و ارزش افزوده صورت گرفته‌اند. وی افزود: در انجام پروژه‌ها ایراداتی بیشتر در خصوص پیمانکاران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سید محمد علی پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازدید صورت گرفته از پروژه‌های آسفالت نشان از انجام اقدامات زیادی در این حوزه در شهرداری اهواز است، این کارها با نگاه کاربردی و ارزش افزوده صورت گرفته‌اند.

وی افزود: در انجام پروژه‌ها ایراداتی بیشتر در خصوص پیمانکاران پروژه‌ها وجود دارد که با بررسی‌های انجام شده باید این ایرادات برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در طرح‌های عمرانی اجرا شده اشکالات ترافیکی در منطقه پنج شناسایی شد که با توجه به وضعیت نامطلوب باید هرچه سریع‌تر یک دوربرگردان در مسیر ایجاد شود.

وی اضافه کرد: برخی از پروژه‌های انجام شده مانند احداث بلوار و کمربندی‌ها در حوزه پروژه‌های زیرساختی هستند که هم تردد را تسهیل می‌کنند و هم می‌تواند به لحاظ پدافند غیر عامل مشکلات این مناطق مانند پردیس را حل کند و به عنوان یک مسیر، ترافیک گذرگاه سه راهی خرمشهر را کمتر کند و دسترسی به منطقه پنج و پل فولاد را روان می‌کند.

پور موسوی تصریح کرد: پروژه احداث بلوار در انتهای فرهنگ شهر، سبب ایجاد یک ارزش افزوده در منطقه شده است، امیدواریم به سرعت تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا مردم از آن استفاده کنند، چنین کارهای تسهیل‌گرانه باید در سایر مناطق نیز انجام شود.