آیین بزرگداشت علامه سید محمد حسین طباطبائی در کرج برگزار می‌شود
آیین بزرگداشت علامه سید محمد حسین طباطبائی در کرج برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت عارف و مفسر و فیلسوف بزرگ جهان اسلام علامه سید محمد حسین طباطبائی، آیین بزرگداشت این عالم گرانقدر با عنوان همایش “شناخت الگوی جوان امروز” برگزار می‌شود. وی افزود: این رویداد به میزبانی مؤسسه جوانان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت عارف و مفسر و فیلسوف بزرگ جهان اسلام علامه سید محمد حسین طباطبائی، آیین بزرگداشت این عالم گرانقدر با عنوان همایش “شناخت الگوی جوان امروز” برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد به میزبانی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی و با مشارکت فعال سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، در روز پنجشنبه دوم آذرماه واقع در میدان سپاه، سالن همایش‌های شهید سبحانی و با حضور سید حمیدرضا برقعی شاعر مطرح کشور، عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی، حجت الاسلام گرجیان خطیب ارزشمند و با اجرای نجم الدین شریعتی برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج هدف از برپایی این مراسم را تعالی جوانان و نوجوانان کرجی و شناخت ابعاد شخصیتی علامه طباطبائی بعنوان الگوی برجسته و مؤثر در رویکردهای زندگی شخصی و اجتماعی آن‌ها، بعنوان نسل آینده ساز و تأثیرگذار در جامعه دانست.

آیین بزرگداشت علامه سید محمد حسین طباطبائی در کرج برگزار می‌شود

منتشر شده در تاریخ ۱ آذرماه ۱۴۰۲