بررسی ۱۲۸ درخواست مردمی در منطقه ۱۵ انجام شد
بررسی ۱۲۸ درخواست مردمی در منطقه ۱۵ انجام شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی حضرتی با اشاره به بند (ت) تبصره ششم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر تعیین تکلیف ساختمان ها که بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه در محدوده شهرها ساخته شده افزود: این فرصت طبق قانون […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی حضرتی با اشاره به بند (ت) تبصره ششم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر تعیین تکلیف ساختمان ها که بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه در محدوده شهرها ساخته شده افزود: این فرصت طبق قانون تا پایان ماه آذرخواهد بود و قابل تمدید نیست.

به گفته معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۵؛ حدود یک هزار مورد در نواحی هفتگانه منطقه مشمول اجرای بند (ت) تبصره ششم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور است و نواحی ۶ و ۱ به ترتیب با ۲۷۲ و ۱۸۰ مورد بیشترین مشمولان را شامل می‌شوند.

حضرتی با اشاره به نصب  بنرهای اطلاع رسانی در سطح  نواحی هفتگانه منطقه به منظور آگاهی شهروندان از این فرصت استثنایی افزود:  همچنین  بیش از ۲۵۰۰ اخطاریه برای پرونده های فوق در دو یا سه مرحله به مالکین ابلاغ شده است.

معاون شهرسازی و معماری منطقه اضافه کرد: در این راستا تاکنون ۱۲۸ درخواست در منطقه ثبت شده که از این تعداد ۸۷ مورد قابلیت اعمال تبصره فوق را دارا بوده است.

انتهای پیام/