آغاز عملیات ساماندهی بوستان‌های محلی منطقه ۹ اصفهان
آغاز عملیات ساماندهی بوستان‌های محلی منطقه ۹ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اهمیت بوستان‌ها به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های تفریحی شهروندان اظهار کرد: با توجه به شرایط زندگی در شهرها اهمیت بوستان‌ها بیش از گذشته نمایان شده است، چرا که شهروندان با پرهیز از فضاهای بسته و منازل کوچک اشتیاق بیشتری برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اهمیت بوستان‌ها به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های تفریحی شهروندان اظهار کرد: با توجه به شرایط زندگی در شهرها اهمیت بوستان‌ها بیش از گذشته نمایان شده است، چرا که شهروندان با پرهیز از فضاهای بسته و منازل کوچک اشتیاق بیشتری برای وقت گذراندن در پارک‌ها پیدا کرده‌اند.

وی افزود: پارک‌های سطح منطقه بخش مهمی از فضاهای تفریحی و تفرجگاهی هستند که در طول شبانه‌روز میزبان تعداد زیادی از شهروندان بوده و در افزایش حس تعلق به مکان زندگی و همدلی بیشتر شهروندان با مدیریت شهری تأثیرگذار است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز منطقه در اولویت قرار دارد، تاکید کرد: به‌منظور ارتقای کیفیت زندگی و افزایش سرانه مطلوب فضای سبز و رضایت شهروندان، بوستان‌های محلی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بهسازی و ساماندهی می‌شود.

آغاز عملیات ساماندهی بوستان‌های محلی منطقه ۹ اصفهان

وی با اشاره به بازدید از بوستان‌های محلی سطح منطقه تصریح کرد: نوسازی و بهسازی نیمکت‌ها، آلاچیق‌ها، سطل‌های زباله، تعویض و مرمت کف‌پوش‌ها، حذف و رفع موانع پرخطر فیزیکی و بررسی تجهیزات ورزشی و زمین‌های بازی کودکان در دست اقدام است.

قاضی‌عسگر گفت: رنگ‌آمیزی وسایل حرکت درمانی، سطل‌های زباله، نرده‌ها، سرویس‌های بهداشتی و المان‌های موجود در پارک‌ها با هدف حذف آلودگی بصری، مهیا کردن محیطی پاک و سالم برای شهروندان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و تأمین رفاه و آسایش شهروندان، مبلمان شهری بوستان‌های محلی مطابق با معیارها و طراحی نوین به‌منظور زیباسازی باز، طراحی و بهسازی می‌شوند.