آغاز توزیع بیش از ۱۲۷ هزار قبض عوارض پایدار سال ۱۴۰۲
آغاز توزیع بیش از ۱۲۷ هزار قبض عوارض پایدار سال ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی پرداخت قبوض عوارض نوسازی را مشارکت شهروندان در نوسازی و رسیدگی به شهر عنوان کرد و گفت: ۱۲۷ هزار و ۷۵۰ قبض عوارض نوسازی، کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند به تفکیک نواحی شش گانه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی پرداخت قبوض عوارض نوسازی را مشارکت شهروندان در نوسازی و رسیدگی به شهر عنوان کرد و گفت: ۱۲۷ هزار و ۷۵۰ قبض عوارض نوسازی، کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند به تفکیک نواحی شش گانه آماده و توزیع آنها به مالکان واحدهای مسکونی و تجاری آغاز شده است.

شنگی با اشاره به درج QR کدهای مخصوص در قبوض پرداخت عوارض اظهار داشت: در قبوض جدید QR کدهایی درج شده که شهروندان می توانند با اسکن آن، تمامی اطلاعات مربوط به مالکان، مبلغ عوارض و نحوه پرداخت آن را در سامانه مربوطه ثبت نمایند تا در سالهای آینده بابت پرداخت فوری عوارض مشکلی نداشته باشند.

وی با اشاره به تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی به شهروندان، افزود: آماده سازی توزیع قبوض با استفاده از نیروهای انسانی و گروه بندی پرسنل نواحی دارای کارت شناسائی، بر اساس محلات و هماهنگی لازم با نهادهای نظارتی و انتظامی انجام شده است.

شنگی با بیان اینکه توزیع قبوض تا نیمه اول اسفند ماه انجام خواهد شد، ادامه داد: مهلت پرداخت قبوض عوارض نوسازی سال ۱۴۰۲ تا پایان سال جاری بوده و شهروندانی که عوارض ملک خود را تا ۲۹ اسفندماه سال جاری پرداخت نمایند مشمول ۱۰ درصد جوایز خوش حسابی عوارض نوسازی می شوند.

وی اظهار داشت: شهروندان گرامی می‌توانند جهت حذف قبوض کاغذی و شرکت قرعه کشی جوایز ارزنده شهرداری تهران، از طریق بارکد دوبعدی و ثبت شماره موبایل مالک، ارسال شماره شناسایی به سامانه پیامکی ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۰ و ثبت موبایل مالک، اسکن بارکد با سوپر اپلیکیشن شهروندی شهرزاد و یا از طریق سایر درگاه‌های (ATM، اینترنت بانک، POS و…)، بانک‌های طرف قرارداد و ارسال شماره شناسایی و موبایل مالک به کد دستوری #۵۵*۱۳۷* اقدام نمایند.

شهردار منطقه بیان کرد: عوارض نوسازی از جمله درآمدهایی است که دریافت آن موجب افزایش منابع درآمدی شهرداری‌ها و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهر و شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/