به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز از ارزیابی ماهانه امور ارتباطات مناطق، سازمانها و شرکتها تابعه شهرداری تبریز بر اساس چهار شاخص اصلی خبر داد. به گزارش شهریار، مهدی حافظزاده پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی مدیران امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز اظهار کرد: عملکرد ماهانه امور […]
به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز از ارزیابی ماهانه امور ارتباطات مناطق، سازمانها و شرکتها تابعه شهرداری تبریز بر اساس چهار شاخص اصلی خبر داد.
به گزارش شهریار، مهدی حافظزاده پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی مدیران امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز اظهار کرد: عملکرد ماهانه امور ارتباطات مناطق، سازمانها و معاونت ها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز بر اساس چهار شاخصه فضاسازی مناسبتی، تولید کلیپ، تولید اخبار و همکاری با معاونت خدمات شهری در نیمه دوم سال ارزیابی میشود.
حافظزاده یادآور شد: عملکرد مهرماه امور ارتباطات مناطق، سازمانها و معاونت ها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز با محوریت فضاسازی شهری در خصوص جنایت های رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم غزه و همچنین کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی و همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ارزیابی می شود.
وی افزود: ارائه عملکرد مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز در فضاسازی محیطی و اطلاعرسانی از عملکرد آن ادارات در برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی و همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری یکی از شاخصهای مهم ارزیابی در نیمه دوم سال است.
حافظزاده با اشاره به برگزاری همایش بینالمللی فرصتهای سرمایهگذاری تبریز افزود: مشارکت فعال در پوشش اخبار همایش بینالمللی فرصتهای سرمایهگذاری و معرفی فرصتهای سرمایهگذاری دومین شاخص ارزیابی عملکرد مدیران مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: دقت در تولید اخبار و همچنین تولید کلیپهای مختلف از عملکرد فرهنگی، ورزشی، عمرانی، خدماتی و سرمایهگذاری مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز شاخص بعدی ارزیابی نیمه دوم سال امور ارتباطات است.
وی اضافه کرد: در نهایت، همکاری مستمر با معاونت خدمات شهری مناطق در پوشش اخبار عملکرد این معاونت در لایروبی مسیلها، رفع آبگرفتگی، محلولپاشی و برفروبی، یکی دیگر از شاخصهای ارزیابی عملکرد امور ارتباطات مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز در نیمه دوم سال خواهد بود.
حافظزاده تأکید کرد: پوشش رسانهای سریع خدمات، ارتباط مستمر با رسانهها، اطلاعرسانی با روشهای مختلف، تکریم ارباب رجوع و ارتباط با شهریارنیوز، از جمله موارد دیگری هستند که در ارزیابی نیمه دوم سال مورد بررسی قرار میگیرند.