پروژه اتصال پل شمال به جنوب بلوار حدادی نیازمند تملک و مشارکت املاک واقع درطرح است
پروژه اتصال پل شمال به جنوب بلوار حدادی نیازمند تملک و مشارکت املاک واقع درطرح است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: پروژه اتصال پل شمال به جنوب بلوار حدادی براساس مصوبه شورای شهر کرج و پیگیری‌های شهردارکرج از طرح‌های اولویت‌دار منطقه است و شهرداری منطقه نسبت به اجرا و عملیاتی کردن آن مصر است. عطایی مشارکت شهروندان را در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: پروژه اتصال پل شمال به جنوب بلوار حدادی براساس مصوبه شورای شهر کرج و پیگیری‌های شهردارکرج از طرح‌های اولویت‌دار منطقه است و شهرداری منطقه نسبت به اجرا و عملیاتی کردن آن مصر است.

عطایی مشارکت شهروندان را در تملک املاک واقع در طرح مذکور را مهم دانست و گفت: شهرداری منطقه باتوجه به مصوبه شورای اسلامی شهر و پیگیری‌های شهردار کرج آمادگی کامل دارد و از شهروندان تقاضا دارد درخصوص بازگشایی واتصال پروژه وتملک املاک واقع در طرح همکاری کنند.

وی گفت: بااجرای این پروژه محله کرج نو از بن بست و دسترسی محدود خارج می‌شود و اجرای آن در توسعه محله تاثیر بسزایی به جهت دسترسی‌های بیشتر به امکانات شهری خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این راستا  منطقه از مالکین دارای املاک واقع در رمپ ورودی خیابان شهید بهشتی به بلوار شهید حدادی مطابق نقشه‌های طرح تفضیلی مصوب در طرح تعریض خیابان دعوت می‌کند جهت انجام توافق و بازگشایی معبر و حل مشکل ترافیکی با در دست داشتن اصل مدارک و اسناد مالکیت به اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه۵ کرج مراجعه کنند.  

منتشر شده درتاریخ ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۲