راه‌اندازی جزیره فوتبال در بوستان ولایت
راه‌اندازی جزیره فوتبال در بوستان ولایت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و به منظور کاهش فاصله شمال و جنوب شهر، جزیره فوتبال در بوستان ولایت راه اندازی شد. در این مجموعه که با هدف افزایش امکانات ورزشی جنوب تهران راه اندازی شده، امکاناتی از جمله فوتبال دستی انسانی، پینگ پونگ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و به منظور کاهش فاصله شمال و جنوب شهر، جزیره فوتبال در بوستان ولایت راه اندازی شد.

در این مجموعه که با هدف افزایش امکانات ورزشی جنوب تهران راه اندازی شده، امکاناتی از جمله فوتبال دستی انسانی، پینگ پونگ فوتبالی، توپ و کمان، والیبال کودکان، فوتبال دستی سنتی و چندین بازی دیگر وجود دارد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی در این باره گفت: مناطق جنوب تهران به شکل سنتی مهد پرورش استعدادهای فوتبالی بوده است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم این امکانات را در جنوب تهران جانمایی کنیم و خوشحالیم از اینکه نخستین جزیره فوتبال تهران با حضور چهره های ورزشی مانند خداداد عزیزی و فرشته حسینی افتتاح و مورد استقبال اهالی با استعداد جنوب شهر قرار گرفت. امیدواریم راه اندازی این امکانات موجبات رونق فرهنگ ورزشکاری و جوانمردی شود.

انتهای پیام/