مصرف پایین شارژ وسایل نقلیه برقی/ منابع مالی اتوبوس‌های خارجی تامین شده است
مصرف پایین شارژ وسایل نقلیه برقی/ منابع مالی اتوبوس‌های خارجی تامین شده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در ابتدا یک طرح یک فوریتی مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در جلسه امروز انتخاب محل استقرار مراکز درمانی حیوانات خانگی بررسی خواهد شد. با توجه به اینکه تعداد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در ابتدا یک طرح یک فوریتی مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در جلسه امروز انتخاب محل استقرار مراکز درمانی حیوانات خانگی بررسی خواهد شد. با توجه به اینکه تعداد زیادی از پرونده باغات نیز باقی مانده، این موارد در این جلسه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: احتمالا در جلسات آینده، ساعت جلسه از ۸ صبح خواهد بود تا پرونده باغات به نتیجه برسد.

چمران با بیان اینکه قراردادهای داخلی اتوبوس‌ها منعقد شده اما بعید به نظر می‌رسد امسال تحویل داده شود، خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های برقی احتمالا سال آینده تحویل داده می‌شود. برای اتوبوس‌های خارجی نیز منابع مالی پیش‌بینی شده که با اصرار وزارت صمت قرار بر این شد دو هزار دستگاه اتوبوس وارداتی برقی باشد.

چمران همچنین تصریح کرد: جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی مصرف برق چندانی ندارند و تنها مسئله‌ای که باید توجه کرد تامین تجهیزات و نصب آن در سطح شهر است؛ البته اتوبوس‌ها در یک روز می‌توانند یکبار شارژ شوند و ۲۰۰ کیلومتر پیمایش کنند.

وی ادامه داد: در کنار جایگاه‌های پیش‌بینی شده در سطح شهر، خودروهای سواری در منازل مسکونی نیز می‌توانند شارژ شوند.

چمران در بخش دیگری از گفته هایش با بیان اینکه میادین اگر مرغ و گوشت دریافت کنند توزیع خواهند کرد، گفت: یکی از روش‌های مناسب توزیع مرغ بین مردم، میادین و فروشگاه‌های شهروند هستند و هردو بخش آمادگی کامل برای توزیع دارند و نوع توزیع نیز مردمی است که می‌توان به راحتی این اقلام را تامین کرد.

انتهای پیام/