نشست تخصصی با موضوع «مهندسی مدیریت» برگزار شد
نشست تخصصی با موضوع «مهندسی مدیریت» برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا، مجید غلامی اظهار کرد: نشست تخصصی با موضوع «مهندسی مدیریت» با حضور مدیران طرح و برنامه سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری اصفهان و با همت مدیر هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان به میزبانی سازمان فاوا و در فضای کار اشتراکی آبی سفید فناپ برگزار شد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش ایمنا، مجید غلامی اظهار کرد: نشست تخصصی با موضوع «مهندسی مدیریت» با حضور مدیران طرح و برنامه سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری اصفهان و با همت مدیر هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان به میزبانی سازمان فاوا و در فضای کار اشتراکی آبی سفید فناپ برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه نقاط همکاری فی ما بین سازمان‌ها با سازمان فاوا شهرداری اصفهان مورد بررسی قرار گرفت؛ موضوعاتی از جمله استفاده پیمانکاران و شهروندان از سامانه‌های میز خدمت، پروفایل و باشگاه شهروندی جهت توسعه خدمات الکترونیکی سازمان‌ها در این نشست مطرح شد.

مدیر طرح و برنامه سازمان فاوای شهرداری اصفهان تصریح کرد: استفاده مشترک از سامانه مدیریت دارایی‌ها، مدیریت درخواست‌ها و مشکلات فناوری اطلاعات و آنتی ویروس برای همه سازمان‌ها، همچنین استفاده از زیرساخت آماده شده برای تبادل داده و API بین سازمان‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و امکان طرح مشکلات سازمان‌ها به صورت همایش‌های چالش معکوس در این نشست تخصصی مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص امنیت و لزوم همکاری همه جانبه به جهت یکپارچه بودن شبکه شهرداری اصفهان نیز مطالبی از سوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان بیان شد.

غلامی یادآور شد: در پایان این نشست تخصصی برخی از کارشناسان در خصوص مدیریت فرایندهای شهرداری اصفهان و اقدام‌های انجام شده برای هماهنگی و رفع مشکلات فرایندهای آن‌ها مطالبی عنوان و پیشنهاد لازم برای ادامه کار ارائه کردند.