۲۰ دانش آموز منطقه۲ تهران حکم شهردار مدرسه گرفتند
۲۰ دانش آموز منطقه۲ تهران حکم شهردار مدرسه گرفتند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهردرای منطقه۲،  اکرم رجای معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه  گفت: طرح شهردار مدرسه به منظور نهادینه سازی فرهنگ شهروندی، تقویت روحیه مشارکت اجتماعی و مسوولیت پذیری شهروندان و حفظ محیط زیست با رویکرد مشارکت نسل جوان اجرا می شود. وی  توسعه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهردرای منطقه۲،  اکرم رجای معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه  گفت: طرح شهردار مدرسه به منظور نهادینه سازی فرهنگ شهروندی، تقویت روحیه مشارکت اجتماعی و مسوولیت پذیری شهروندان و حفظ محیط زیست با رویکرد مشارکت نسل جوان اجرا می شود.

وی  توسعه آموزش های شهروندی به شکلی منسجم را، از نتایج فعالیت شهرداران مدارس دانست، افزود: طرح شهردار مدرسه، طرح موفقی است که  امسال بیست و سومین  مرحله  آن در  تهران  اجرا می شودو در این طرح دانش اموزان به عنوان سفیران ما در خانواده ها و مدارس  نقش خوب و تاثیر گذاری را ایفا می کنند.

رجای  گفت: نگاه ما به مدرسه علاوه بر آموزش مباحث علمی و فرهنگی، کانونی مهم برای اصلاح و تربیت آموزه های شهروندی است و شهرداران مدارس باید با بتوانند با رفتار مناسب و مسئولیت پذیری در مدارس در تصمیمات شهر تاثیر گذار باشند.

وی با بیان اینکه شهرداران مدارس بازوان شهرداری در توسعه شهر هستند، گفت: بیست و سومین انتخابات شهردار مدرسه با شعار «شهردار مدرسه؛ تعهد، مشارکت و مسئولیت‌پذیری»  برگزار و شهرداران مدرسه با رای مستقیم دانش آموزان به مدت یکسال تحصیلی انتخاب شدند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ درادامه به مشارکت بیش از ده هزار دانش آموز درانتخابات اشاره کرد و گفت: آشنا شدن دانش آموزان با حقوق و وظایف شهروندی، تصمیم گیری جمعی، تقویت حس مسئولیت پذیری، مفهوم انتخابات و بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان از اهداف مهم اجرای  طرح شهردار مدرسه است.

انتهای پیام/