۱۷۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن شهرهای جدید در مراحل اجرایی قرار گرفت
۱۷۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن شهرهای جدید در مراحل اجرایی قرار گرفت
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه ۱۷۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن شهرهای جدید در مراحل اجرایی قرار گرفته است، گفت: بخشی از تعهد شرکت عمران شهرهای جدید برای تولید مسکن در شهرک‌های جدیدالاحداث عملیاتی می‌شود.

به گزارش آرمانشهر علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید را تشریح کرد و گفت: در مجموع بالغ بر ۳۱۱ هزار نفر متقاضی مسکن در شهرهای جدید ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۷۷ هزار نفر واجد شرایط شدند و ساخت مسکن برای آن‌ها در حال عملیاتی شدن است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: عملیات احداث مسکن برای ۱۵۰ هزار متقاضی بدون مشکل در حال انجام است و ۲۷ هزار واحد دیگر نیز برای اجرا در برنامه قرار دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: در تلاش هستیم تا تعهد خود را در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن عملیاتی کنیم.

جعفری توضیح داد: برای اجرای مناسب طرح نهضت ملی مسکن تامین زمین با الحاق و همچنین تغییر کاربری‌های مجاز و تعریف شهرک‌های منفصل در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: بخشی از تعهد شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهرک‌هایی که به زودی کار احداث آنها آغاز خواهد شد، عملیاتی می‌شود.

یادآور می‌شود، شرکت عمران شهرهای جدید تعهد کرده است تا در صورت معرفی به موقع متقاضیان و بررسی شرایط آن‌ها ۶۰۰ هزار واحد از ۴ میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن را احداث کند.