۱۲۰ پارسل میزبان گردشگران نوروزی در منطقه ۱۲
۱۲۰ پارسل میزبان گردشگران نوروزی در منطقه ۱۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ ضمن تاکید بر توجه به مسئله گردشگری به خصوص در ایام نوروز گفت: گردشگری ارزان برای شهروندان از اولویت های مدیریت شهری است و  در این راستا، شهرداری منطقه ۱۲  می بایست با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ ضمن تاکید بر توجه به مسئله گردشگری به خصوص در ایام نوروز گفت: گردشگری ارزان برای شهروندان از اولویت های مدیریت شهری است و  در این راستا، شهرداری منطقه ۱۲  می بایست با توجه به ظرفیت های فراوان منطقه  با برنامه ریزی و مدیریت واحد  خدمات تورهای گردشگری  را در سبد خانواده‌ها بگنجاند .

شهردار منطقه ۱۲ افزود: باید سه محور  فرهنگ‌سازی ،تبیین منطقه به عنوان قطب گردشگری و فراهم کردن زیرساخت مطلوب برای جذب گردشگر را در موضوع گردشگری منطقه در نظر بگیریم و به طور ویژه در این راستا عمل کنیم.

وی افزود : با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز،  می بایست برای افطار تا سحر برنامه های ویژه و مفرحی را تدارک دید  و مکان های خدماتی  هم باید در طول روز با حفظ حرمت افراد روزه دار، به ارائه خدمات به مسافران بپردازند.

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۱۷ هزار نفر در ایام نوروز از اماکن تاریخی منطقه بازدید کردند گفت:  اداره گردشگری این معاونت ۲۵۰ تور بعد از ایام عید ویژه شهروندان برگزار کرد.

وحیدرضا انارکی محمدی افزود: گذرهای گردشگری سنگلج،پامنار، ادیان، باب همایون، میرزا محمود وزیر، ناصرخسرو و شاهان از گذرهای تاریخی و دیدنی منطقه ۱۲ هستند که بیانگر هویت و فرهنگ کشور است.

وی در ادامه افزود: در صدد هستیم با هماهنگی و هم افزایی با  میراث فرهنگی و استانداری شرایط بهتری را گردشگران فراهم کنیم.

انتهای پیام/