یک‌هزار دانش‌آموز منطقه ۱۴ از آموزش‌های محیط زیستی بهره‌مند شدند
یک‌هزار دانش‌آموز منطقه ۱۴ از آموزش‌های محیط زیستی بهره‌مند شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، بیش از هزار دانش آموز مقطع ابتدایی مدارس منطقه طی کارگاه های آموزشی با مفاهیم مربوط به آلودگی هوا، حقوق و تکالیف شهروندی، محیط زیست و مدیریت پسماند آشنا شدند. در این کارگاه آموزشی که از سوی اداره […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، بیش از هزار دانش آموز مقطع ابتدایی مدارس منطقه طی کارگاه های آموزشی با مفاهیم مربوط به آلودگی هوا، حقوق و تکالیف شهروندی، محیط زیست و مدیریت پسماند آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی که از سوی اداره بازیافت با همکاری آموزش و پرورش در راستای کمک به محیط زیست استمرار خواهد داشت، دانش آموزان روش های اصولی تفکیک پسماند، کاهش قطع درختان، کاهش آلودگی هوا و سرسبزی محیط زیست را رایگان و در قالب برنامه های متنوع هنری و شاد می آموزند. گفتنی است؛ با توجه به اینکه یکی از گام های اولیه در مدیریت پسماند و حفظ محیط زیست، دوست داشتن طبیعت و نهادینه شدن این فرهنگ در نسل جدید است، بر این اساس آموزش و ارتقای فرهنگ شهروندی پسماند و جداسازی زباله از مبداء طبق برنامه ریزی ویژه دانش آموز ان در مقاطع مختلف تحصیلی منطقه استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/