۳۰۰ متر از کف‌ فاز دوم کانال ایلی‌سو آماده بتن‌ریزی شد
۳۰۰ متر از کف‌ فاز دوم کانال ایلی‌سو آماده بتن‌ریزی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای عملیات دال‌گذاری ۹۵ متر از فاز اول کانال ایلی‌سو در حد فاصل چهارراه ابوریحان تا مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تبریز خبر داد و گفت: کف بیش از ۷۰ درصد فاز دوم کانال نیز آماده بتن‌ریزی است. به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند گفت: ۳۰۰ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای عملیات دال‌گذاری ۹۵ متر از فاز اول کانال ایلی‌سو در حد فاصل چهارراه ابوریحان تا مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تبریز خبر داد و گفت: کف بیش از ۷۰ درصد فاز دوم کانال نیز آماده بتن‌ریزی است.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند گفت: ۳۰۰ متر از کف فاز دوم مرمت و بهسازی کانال سرپوشیده هدایت آب‌های سطحی ایلی سو، در حد فاصل میدان حکیم نظامی به طرف میدان ابوریحان در خیابان آزادی، آماده بتن‌ریزی شد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه با مناسب شدن شرایط آب و هوایی، بتن‌ریزی این قسمت از کانال توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه انجام خواهد گرفت، افزود: در ۱۲۰ متر طول بقیه فاز دوم کانال نیز در حال حاضر عملیات لجن‌برداری اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از اجرای عملیات بتن‌ریزی۱۸۰ متر کف فاز اول کانال، ۹۵ متر از آن با دال‌های بتنی مقاوم، دال‌گذاری شده است که با آماده شدن دال‌ها، بقیه کانال نیز دال‌گذاری خواهد شد.

پورخردمند گفت: عملیات مرمت و بهسازی کانال سرپوشیده هدایت آب‌های سطحی ایلی سو، از میدان حکیم نظامی تا میدان ابوریحان_ جاده سلامت_ در رفیوژ وسط خیابان آزادی، در دو فاز و جمعا به طول ۶۰۰ متر اجرا می‌شود.