زیبایی محله کشاورز دوچندان شد
زیبایی محله کشاورز دوچندان شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، طبیعی است که مسئولان شهری هم بیکار ننشینند و بهترین‌ها را برای شهروندان‌شان تدارک ببینند. رنگ و لعاب دادن به درودیوار شهر فقط یکی از آنهاست. امسال سال نو ۲ همزمانی خجسته دارد، عید نوروز و ماه مبارک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، طبیعی است که مسئولان شهری هم بیکار ننشینند و بهترین‌ها را برای شهروندان‌شان تدارک ببینند. رنگ و لعاب دادن به درودیوار شهر فقط یکی از آنهاست. امسال سال نو ۲ همزمانی خجسته دارد، عید نوروز و ماه مبارک رمضان. طبیعی است که بیشتر برنامه‌ها حول این ۲ محور باشد. همان چیزی که در منطقه ۶ و قلب پایتخت صورت گرفت.

چند روزی است که طرح‌های چشمنوازی بر در و دیوار محله کشاورز نشسته است با نام «گل و صلوات». با نظارت ناظر طرح، رخساره بهادری، که نظارت می‌کند تا کار به زیباترین وجه اجرا شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ می‌گوید: «این طرح پیشنهاد شهردار منطقه بود برای زیباتر کردن محله قدیمی و اصیل کشاورز. قرار است در متراژ حدود ۲۰۰‌مترمربع در نبش خیابان کبکانیان اجرا شود تا با گل‌های محمدی و زیبای نشسته بر دیوار، به شهروندانی که هر روز از کنار آن می‌گذرند نشاط و شادابی هدیه دهد و با آیات قرآنی صلوات و ذکر بر لب‌های‌شان جاری شود.»

«فرزاد هنرور» همچنین می‌افزاید: «در طرح استقبال از بهار طرح‌های بیشتری در دست اجرا داریم که به‌زودی زینت بخش جای‌جای منطقه خواهد شد.»

انتهای پیام/