کوددهی و کندوکوب پای درختان تفرجگاه عینالی تبریز
کوددهی و کندوکوب پای درختان تفرجگاه عینالی تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با فرارسیدن فصل پاییز کوددهی و کندوکوب در دامنه های شیب دار ارتفاعات عینالی توسط اداره نظارت بر نگهداری و توسعه فضای سبز سازمان در حال انجام است. به گزارش شهریار، با فرارسیدن فصل پاییز کوددهی و کندوکوب در دامنه های شیب دار ارتفاعات عینالی توسط اداره نظارت بر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با فرارسیدن فصل پاییز کوددهی و کندوکوب در دامنه های شیب دار ارتفاعات عینالی توسط اداره نظارت بر نگهداری و توسعه فضای سبز سازمان در حال انجام است.

به گزارش شهریار، با فرارسیدن فصل پاییز کوددهی و کندوکوب در دامنه های شیب دار ارتفاعات عینالی توسط اداره نظارت بر نگهداری و توسعه فضای سبز سازمان در حال انجام است.

 فعالیت‌ها و اقدامات واحد فضای سبز سازمان تنها محدود به فصل بهار و تابستان نیست بلکه در تمامی فصول سال نگهداری و نظارت بر فضاهای سبز تداوم دارد و کند و کوب پای درختان، کوددهی و تغذیه درختان از جمله اقدامات سازمان در فصل پاییز است.

 شرایط سخت کوهستانی و شیب های تند و صعب العبور مانع از فعالیت کارگزاران عینالی در ارتفاعات تفرجگاه کوهستانی نیست و در اکثر مناطق جنگلکاری مجبورند چند صد متر کودها را در گونی ها بر دوش شان حمل کنند.