کلنگ‌زنی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ۲۵ آبان در منطقه ۱۴ اصفهان
کلنگ‌زنی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ۲۵ آبان در منطقه ۱۴ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، بیستمین ویژه‌برنامه به احترام مردم اصفهان روایتگر آغاز احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی خدماتی و ترافیکی در منطقه کمتربرخورداری است که این روزها رنگ تغییر و پیشرفت به خود گرفته است. این بیمارستان فوق تخصصی ۵۰۰ تخت‌خوابی ۲۵ آبان با همت و تلاش اداره […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیستمین ویژه‌برنامه به احترام مردم اصفهان روایتگر آغاز احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی خدماتی و ترافیکی در منطقه کمتربرخورداری است که این روزها رنگ تغییر و پیشرفت به خود گرفته است.

این بیمارستان فوق تخصصی ۵۰۰ تخت‌خوابی ۲۵ آبان با همت و تلاش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در زمینی به وسعت ۵ هکتار با ۶۰ هزار متر مربع زیربنا در ۱۰ طبقه احداث خواهد شد تا مرهمی بر درد بیماران باشد.

کلنگ این پروژه امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان که یادآور تشییع ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن عملیات محرم در ۱۳۶۱ است، با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدرضا مرتضوی استاندار، محمدعلی احمدی فرماندار و علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان به‌همراه جمعی دیگر از مسئولان و شهروندان به زمین زده شد.