کفسازی مسیر کوی سیدلر تا میدان قطب آغاز ‌شد
کفسازی مسیر کوی سیدلر تا میدان قطب آغاز ‌شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، فاز اول عملیات تخریب آسفالت مسیر کوی سیدلر با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز اجرا شده و عملیات‌های خاکبرداری و زیرسازی مسیر، جهت اجرای کف‌پوش‌های بتنی ترافیکی و آبرو کوی آغاز شده است. به گزارش شهریار، در ادامه عملیات‌های نوسازی و زیباسازی و فضای تاریخی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

فاز اول عملیات تخریب آسفالت مسیر کوی سیدلر با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز اجرا شده و عملیات‌های خاکبرداری و زیرسازی مسیر، جهت اجرای کف‌پوش‌های بتنی ترافیکی و آبرو کوی آغاز شده است.

به گزارش شهریار، در ادامه عملیات‌های نوسازی و زیباسازی و فضای تاریخی در کوی‌های سطح حوزه منطقه، عملیات کف‌پوش کردن مسیر کوی سیدلر با نظارت معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز شد.

عملیات کف‌پوش کردن مسیر کوی سیدلر تا میدان قطب، به طول ۷۰۰ و در عرض ۹ متر با کف‌پوش‌های بتنی ترافیکی اجرا خواهد شد، که فاز اول آن به طول ۱۲۰ متر با تخریب و جمع‌آوری آسفالت‌های کوی و شروع عملیات های خاکبرداری و  زیرسازی آغاز شده است.

در فاز اول این عملیات، آسفالت مسیر از سمت میدان قطب تخریب و جمع‌آوری شده است و در حال حاضر نیز عملیات خاکبرداری اجرا می شود.

در این کوی به طول ۷۰۰  متر نیز آبرو به شکل گرده‌ماهی از وسط کوی، برای هدایت مناسب آبهای سطحی  اجرا خواهد شد.