کسب مقام برتر توسط بانوان ورزشکار منطقه ۲۲ در مسابقات قهرمان‌شهر
کسب مقام برتر توسط بانوان ورزشکار منطقه ۲۲ در مسابقات قهرمان‌شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه۲۲، تیم بانوان این منطقه در چارچوب رقابتهای والیبال «قهرمان شهر۲» موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد. همچنین مسابقات قهرمان شهر ۲ در رشته بسکتبال بانوان با حضور ۱۷۶ ورزشکار از مناطق ۲۲گانه شهر تهران در مجموعه شفیع پور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه۲۲، تیم بانوان این منطقه در چارچوب رقابتهای والیبال «قهرمان شهر۲» موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

همچنین مسابقات قهرمان شهر ۲ در رشته بسکتبال بانوان با حضور ۱۷۶ ورزشکار از مناطق ۲۲گانه شهر تهران در مجموعه شفیع پور در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به اجرا در آمد که تیم بسکتبال منطقه ۲۲ در رده سنی ۱۴ تا ۱۷ سال موفق به کسب مقام دوم تیمی شد.

در رشته تیم تنیس روی میز نیز، بانوان منطقه ۲۲ مقام برتر تیمی و انفرادی این رشته ورزشی را کسب کردند.

مسابقات بدمینتون قهرمان شهر ۲ نیز با حضور بیش از ۱۱۰ ورزشکار از مناطق۲۲ گانه شهر تهران در مجموعه ورزشی شفیع پور برگزار شد که در این دوره از رقابت ها تیم بدمینتون منطقه ۲۲ در رشته انفرادی در رده سنی ۱۶ تا ۲۳ سال موفق به کسب مقام قهرمانی شد و در پایان رقابت ها تیم منطقه۲۲ در جایگاه سوم تیمی این دوره از مسابقات ایستاد.

گفتنی است در این منطقه بیش از ۴۳ هزار نفر از شهروندان در مسابقات ورزشی قهرمان شهر۲ ثبت نام کرده اند؛ تیم ها در ۱۰ رشته گوناگون ورزشی به شکل مرحله ای به رقابت می پردازند.

انتهای پیام//