کاهش ۵۰ درصدی تصادفات فوتی منطقه ۱۰ با اصلاح هندسی معابر
کاهش ۵۰ درصدی تصادفات فوتی منطقه ۱۰ با اصلاح هندسی معابر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با تأکید بر اینکه روان‌سازی جریان ترافیکی یکی از مهم‌ترین روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت تردد است، گفت: هدف از اجرای طرح اصلاح هندسی معابر، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و نیز کاهش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با تأکید بر اینکه روان‌سازی جریان ترافیکی یکی از مهم‌ترین روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت تردد است، گفت: هدف از اجرای طرح اصلاح هندسی معابر، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و نیز کاهش مشکلات ترافیکی و تردد روان خودروها بوده است.

وی افزود: به همین منظور شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز و اصلاح هندسی در سطح منطقه در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری منطقه در سال ۱۴۰۲ قرار گرفت و ۱۹ نقطه به مساحت ۳ هزار و ۹۰ مترمربع اصلاح هندسی شده است.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: براساس گزارش‌ پلیس راهور، با توجه به اصلاحات هندسی انجام شده در این منطقه، تعداد تصادفات فوتی در یازده ماهه سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است.

اخ‌الصنایع ادامه داد: اصلاح هندسی تقاطع خیابانهای خوش_شهید کلهر و احداث چهار مورد سرپناه ایستگاه بی‌آرتی، ایستگاه‌های امام خمینی(ره)، کمیل، ایستگاه صفدری (شمال به جنوب) و (جنوب به شمال) از جمله مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این زمینه در سال ۱۴۰۲ است.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به برنامه‌های آتی مدیریت شهری منطقه در سال جدید گفت: هم اکنون اصلاح هندسی و ایمن‌سازی سه راه آذری، تقاطع خیابان میمنت _ بزرگراه یادگار امام(ره)  در مرحله مطالعه و بررسی کارشناسی است، همچنین اصلاح هندسی تقاطع خیابان بهنود _ بزرگراه یادگار امام(ره) در حال انجام عملیات اجرایی است.

انتهای پیام/