کاهش زمان پاسخگویی به پیامهای شهروندان در سامانه +۱۳۷
کاهش زمان پاسخگویی به پیامهای شهروندان در سامانه +۱۳۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا قاضی رئیس اداره بازرسی این منطقه در جلسه جلسه رسیدگی به پیام‌های سامانه مدیریت و نظارت همگانی ۱۳۷+ معاونت‌ها و نواحی منطقه ۱۵ گفت: هدف این است که درخواست های شهروندانی که از طریق سامانه ۱۳۷+ ارسال می […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا قاضی رئیس اداره بازرسی این منطقه در جلسه جلسه رسیدگی به پیام‌های سامانه مدیریت و نظارت همگانی ۱۳۷+ معاونت‌ها و نواحی منطقه ۱۵ گفت: هدف این است که درخواست های شهروندانی که از طریق سامانه ۱۳۷+ ارسال می شود، بر اساس اولویت بندی صورت گرفته در حوزه های مختلف در کوتاه ترین زمان‌ممکن به واحد مربوطه ارجاع داده شود و در کمترین زمان ممکن نیز پاسخگویی به شهروندان انجام شود.

در ادامه جلسه، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود: یکی از مهمترین اهداف ما  جلب رضایت مندی شهروندان و تسهیل در اجرای خدمات رسانی است و شهرداران نواحی نیز در این زمینه تلاش مستمر وپیگیرانه دارند.  

این جلسه با محوریت رسیدگی به پیام های سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ با حضور رییس بازرسی، معاون خدمات شهری و محیط زیست، معاون فنی و عمران و نمایندگانی از حوزه های حمل و نقل و ترافیک و شهرسازی و معماری، شهرداران نواحی هفتگانه و رئیس و کارشناسان  +۱۳۷ برگزار شد.

انتهای پیام/